سیدمسعود طباطباییان:

بوچیا رشته در حال توسعه است/ عملکرد انجمن در سال گذشته رضایت بخش بود

۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۰۹:۱۲:۰۳
کد خبر: ۹۸۵۳۱۳
بوچیا رشته در حال توسعه است/ عملکرد انجمن در سال گذشته رضایت بخش بود
رئیس انجمن بوچیا کشورمان درباره فعالیت‌های سال گذشته و اهداف این انجمن سال جدید توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سیدمسعود طباطباییان رئیس انجمن بوچیا در گفتگو با وب سایت فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین بیان کرد: خوشبختانه سال گذشته رقابت‌های قهرمانی کشور را در شهر مشهد، لیگ را به میزبانی بابلسر برگزار کردیم. همچنین مسابقات محلی و بین استانی را توسعه دادیم و در مجموع از عملکرد انجمن در سال قبل راضی هستم.

وی ادامه داد: بوچیا رشته‌ای در حال توسعه است. ما سال قبل با برگزاری دوره‌های مربیگری و کلاسبندی پزشکی توسط دکتر برجسته در مدارس استثنایی توانستیم به معلمان نحوه شناسایی دانش آموزان cp را آموزش دهیم و همین امر باعث افزایش ورزشکاران بوچیایی در کل کشور و نیز حضور آنها در جشنواره‌های مسابقات مدارس استثنائی استان‌ها شد.

طباطباییان افزود: با جلساتی که سال قبل میان فدراسیون و سازمان بهزیستی کل کشور برگزار شد، توانستیم رقابت‌های لیگ را در تقویم سازمان بهزیستی قرار دهیم و این موضوع باعث می‌شود که در سال جدید و پس از اتمام بیماری کرونا، بتوانیم رقابت‌های لیگ را برگزار نماییم.

وی تصریح کرد: در نظر داریم در سال جدید، مسابقات منطقه‌ای را نیز در کنار رقابت‌های لیگ و قهرمانی کشور برپا کنیم. همچنین در بحث آموزش نیز، دوره‌های داوری و مربیگری را برگزار کنیم.

رئیس انجمن بوچیا در پایان گفت: امیدوارم که بتوانیم با حمایت مسئولان کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون فضایی را ایجاد کنیم که تیم ملی این رشته نیز تشکیل و آماده حضور در مسابقات شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز