وحید شمسایی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

تیم ملی نیاز به پشتوانه دارد/ کادرفنی باید جوابگوی عملکرد ملی‌پوشان باشد

۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۱۱:۵۵:۰۲
کد خبر: ۹۸۷۹۸۳
تیم ملی نیاز به پشتوانه دارد/ کادرفنی باید جوابگوی عملکرد ملی‌پوشان باشد
پیشکسوت فوتسال گفت: تنها کسی که حق انتخاب بازیکن دارد و باید جوابگوی نتایج باشد، سرمربی یک تیم است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ وحید شمسایی، کارشناس فوتسال در واکنش به صحبت‌های اخیر حسین شمس برای تشکیل تیم «ب» برای تیم ملی در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار کرد: قبل از هر چیز امیدوارم هرچه سریعتر بحران کرونا را به خوبی پشت سر بگذاریم تا دوباره رقابت‌های لیگ ادامه یابد چون احساس می‌کنم هرچقدر سرمان خلوت‌تر می‌شود بیشتر دچار حواشی می‌شویم. در مورد بحث جوانگرایی و تشکیل تیم‌های مختلف و ترکیب تیم‌ ملی نظر شخصی من این است که تنها کسی که حق انتخاب بازیکن دارد و باید هم جوابگوی نتایج باشد سرمربی یک تیم است.

وی ادامه داد: البته من احترام زیادی به شمس قائل هستم به هر حال یکی از افراد با سابقه در این رشته محسوب می‌شود و نظرهای کارشناسی می‌دهد اما واقعیت همان است که گفتم، ترکیب یک تیم را همیشه کادرفنی مشخص می‌کند این که از چه بازیکنی و با چه پتانسیلی استفاده کند و خود آن‌ها هم باید هم در صورت کسب نتایج خوب و هم در صورت کسب نتایج بد پاسخگو باشند. 

شمسایی گفت: اما چیزی که در حال حاضر در فوتسال به خوبی قابل لمس است مسئله نداشتن پشتوانه خوب برای تیم‌ ملی است. متاسفانه ما در همه این سال‌ها هیچ وقت موفق نشدیم پشتوانه خوبی برای تیم‌ ملی آماده کنیم. به هرحال این بازیکنان فوق ستاره یک روزی یا از تیم کنار گذاشته خواهند شد و یا خودشان خداحافظی خواهند کرد ولی ما برای جای خالی آنها چه کردیم؟

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز