بهمن رضایی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

تعویق یک‌ساله پارالمپیک به ضرر ایران نشد/ به دنبال کسب سهمیه‌های بیشتر هستیم

۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۰۷:۲۹:۵۲
کد خبر: ۹۸۸۰۶۶
تعویق یک‌ساله پارالمپیک به ضرر ایران نشد/ به دنبال کسب سهمیه‌های بیشتر هستیم
سرمربی تیم ملی پارادوومیدانی گفت: با تعویق یک ساله پارالمپیک ما ضرر نمی‌کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ بهمن رضایی، سرمربی تیم ملی پارادوومیدانی درخصوص روند تمرینی ملی‌پوشان کشور در قرنطینه طی گفتگو با خبرنگار برنا بیان کرد: ورزشکاران تیم ملی دوومیدانی جانبازان و معلولین در مسابقات جهانی امارات، 12 سهمیه پارالمپیک 2020 توکیو را به دست آوردند. این ورزشکاران زیر نظر کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون جانبازان و معلولین تمرینات تخصصی و متمرکز خود را دنبال می‌کردند و تا آخر اسفند ماه سه مرحله اردو 20 روزه در جزیره کیش برگزار کردیم.

وی افزود: باتوجه به این که ورزشکاران ما مربیان اختصاصی خود را دارند، همه این ورزشکاران با مربیان تیم ملی تمرین می‌کنند. پس از این که به دلیل شیوع ویروس کرونا اردوهای تیم ملی تعطیل شد، ملی‌پوشان ما هم مانند سایر ورزشکاران الان در منزل تمرینات خود را دنبال می‌کنند تا بتوانند آمادگی خود را حفظ کنند.

رضایی اظهار کرد: ورزشکاران براساس برنامه‌هایی که مربیان فدراسیون و تیم ملی ارائه دادند، به صورت اختصاصی تمرین می‌کنند. این شرایط برای تمام دنیا به وجود آمده، ما فقط سعی کردیم با ایجاد یک برنامه منظم و منسجم سطح آمادگی ورزشکاران را هم از لحاظ بدنی و هم از نظر روحی بالا نگهداریم تا برای حضور در پارالمپیک توکیو آمادگی لازم را داشته باشند.

سرمربی تیم ملی پارادوومیدانی گفت: ما می‌خواستیم تا پایان تیر که رویدادهای بین المللی برگزار می‌شود، تعداد سهمیه‌های این رشته افزایش دهیم. نظر کمیته ملی پارالمپیک نیز همین بود و چندین تورنمت بین‌المللی را در نظر گرفته بودند تا ملی‌پوشان جهت کسب سهمیه و قرار گرفتن ورزشکاران جدید در رنکینگ جهانی در رقابت‌ها حاضر شوند. با توجه به شرایط پیش آمده، همه رویدادها لغو شده است. با تعویق یک ساله پارالمپیک ما ضرر نمی‌کنیم، در این مدت با انجام تمرینات مترکز شرایط تیم را بهتر می‌کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز