هادی رضایی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

برنامه مدونی برای پاراالمپیک ۲۰۲۰ توکیو داریم/ دوباره یک طرح ۱۸ ماهه برای بازی‌های توکیو تهیه کردیم

۱۳۹۹/۰۱/۲۷ - ۱۰:۲۹:۳۳
کد خبر: ۹۸۸۵۲۷
دبیر اجرایی کمیته ملی پاراالمپیک گفت: هر زمانی که ستاد مبارزه با کرونا در ورزش مجوز برگزاری اردوها را صادر کند، ما برنامه مدونی برای پاراالمپیک 2020 توکیو داریم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ هادی رضایی، دبیر اجرایی کمیته ملی پاراالمپیک درخصوص موضوعات مطرح شده در جلسه ستاد بازی‌های پاراالمپیک توکیو در سال 99 طی گفتگو با خبرنگار برنا بیان کرد: هنوز تصمیمات نهایی گرفته نشده است اما در این جلسه پیشنهاداتی از طرف کمیته در خصوص ‌بازی‌ها و مسائل فنی به فدراسیون‌های زیر مجموعه مطرح شد. تا به حال 5 فدراسیون برای پاراالمپیک سهمیه کرده‌اند. پیشنهاداتی را در ستاد بیان شد تا بررسی شوند. جلسه هیات اجرایی و هیات رئیسه کمیته پاراالمپیک هم برگزار خواهد شد تا این پیشنهادات را باز هم بررسی کنیم.

وی افزود: ما دوباره باید برای 18 ماه دیگر که بازی‌های پاراالمپیک است، از الان برنامه‌ریزی می‌کنیم. مثل زمانی که تاریخ برگزاری المپیک در سال 2020 بود، از اواخر سال 97 شروع به برنامه‌ریزی کردیم و از ابتدای سال 98 اردوهای تیم ملی برگزار شدند. الان هم یک برنامه‌ریزی 17-18 ماهه برای بازی‌های توکیو داریم که در سال 2021 برگزار می‌شود.

رضایی اظهار کرد: ما سیاست‌هایمان را عنوان کردیم، بحث حقوق ورزشکاران و مربیان، تعداد روز اردوها، سیاست‌های کیفی اعزام‌ها و ... را مجددا به فدراسیون‌ها اعلام و نظرخواهی کردیم که با یک خرد جمعی به یک تصمیم قطعی برسیم. البته این موارد سال گذشته هم به فدراسیون‌ها اعلام شده بود اما امسال باز هم از آن‌ها نظرخواهی کردیم.

دبیر اجرایی کمیته ملی پاراالمپیک گفت: جلسه گروه ستادی و فدراسیون‌های زیر مجموعه برگزار شد، جلسه هیات رئیسه و اجرایی که در روز مجمع انتخاب شدند و تصمیم‌گیرنده نهایی است، برگزار خواهد شد تا این موارد را بررسی کنیم تا انشاالله با جمع‌بندی نظرات، تصمیم نهایی را برای اجرا ابلاغ کنیم. هر زمانی که ستاد مبارزه با کرونا در ورزش مجوز برگزاری اردوها را صادر کند، ما برنامه مدونی برای پاراالمپیک توکیو داریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز