کامبیز ایوب‌زاده در گفتگو با خبرگزاری برنا:

نباید از اهداف حرفه‌ای خود عقب بمانیم/ اولین رشته ورزش بودیم که پویش در خانه بمانیم را راه اندازی کردیم

۱۳۹۹/۰۱/۲۹ - ۱۱:۳۶:۱۹
کد خبر: ۹۸۹۳۴۲
نباید از اهداف حرفه‌ای خود عقب بمانیم/ اولین رشته ورزش بودیم که پویش در خانه بمانیم را راه اندازی کردیم
رییس انجمن دارت ایران گفت: ابتدا هدف ما متناسب با بخش همگانی و صرفا در این راستای پویش در خانه بمانیم بود، از این پس با هماهنگی فدراسیون جوری برنامه‌ریزی می‌کنیم که از اهداف حرفه‌ای خود هم عقب نمانیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، کامبیز ایوب‌زاده رییس انجمن دارت ایران در خصوص فعالیت‌های مجازی این انجمن طی گفتگو با خبرنگار برنا بیان کرد: از اوایل اسفند ماه که شیوع ویروس کرونا در کشور اعلام شد، یک برنامه‌ای را آماده کردیم جهت پویش در خانه بمانیم. فکر می‌کنم اولین رشته ورزش بودیم که این پویش را راه اندازی کردیم. در 31 استان کشوری برنامه‌هایمان را با هیات‌های استانی که زیر نظر فدراسیون انجمن‌های ورزشی هستند، هماهنگ کردیم. چندین مرحله مسابقات استانی و کشوری برگزار کردیم، باتوجه به شیوع ویروس کرونا این برنامه‌ها به صورت آنلاین و مجازی بودند.

وی افزود: همچنین به مناسبت نوروز در اکثر روزها برنامه‌های عیدانه داشتیم و دوره‌های آموزشی مجازی برگزار کردیم. کارگاه‌های توجیهی انجمن هم از همین هفته به صورت آنلاین برگزار خواهد شد، پس از آن هم رقابت‌های لیگ دارت را پیش رو داریم.

ایوب‌زاده اظهار داشت: البته تا الان با رویکرد پویش در خانه بمانیم برنامه‌ریزی کردیم و رویدادهایی را تدارک دیدیم. اما باتوجه به طولانی شدن این مسئله جلسه‌ای مجازی  با اعضای کمیته فنی، روسای کمیته‌های مهم، دبیر انجمن، نایب رییس فدراسیون و هیات رئیسه انجمن داشتیم تا بتوانیم اهدافمان را جوری تعیین کنیم که اگر این موضوع تا چند ماه آینده طول کشید، خارج از پویش برنامه‌ای داشته باشیم.

رییس انجمن دارت ایران در پایان گفت: ابتدا هدف ما متناسب با بخش همگانی و صرفا در این راستای پویش در خانه بمانیم بود، همچنین افراد شاخص ورزش ما کلیپ پخش کردند و بچه‌ها ترقیب کردند تا در کلاس‌های آموزشی و مسابقات ما شرکت کنند. از این پس با هماهنگی فدراسیون جوری برنامه‌ریزی می‌کنیم که از اهداف حرفه‌ای خود هم عقب نمانیم و برنامه‌های سال 99 خود را باوجود این بیماری پیش ببریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز