حمایت کوتاه کریمی از هم تیمی سابقش؛

جادوگر، امیر تتلو را در حد جواب هم ندانست+ عکس

۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۳:۲۵:۰۰
کد خبر: ۹۹۰۸۸۶
جادوگر، امیر تتلو را در حد جواب هم ندانست+ عکس
عده‌ای از پرسپولیسی‌ها و طرفداران کریمی علیه تتلو و هوادارانش موضع گرفتند تا یک جنگ در فضای مجازی برای ساعاتی شکل بگیرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ علی کریمی که جایگاه ویژه و خاصی نزد هواداران این تیم دارد برخلاف اینکه همیشه خودش در متن حواشی و جنجال‌هایی قرار داشت که درگیر آن بود، این بار از بیرون و ناخواسته درگیر یک جنجال بزرگ در فضای مجازی شد و حسابی به دردسر افتاد.

ماجرا از آن قرار است که آرات حسینی، کودک فوتبالیست نابغه ایرانی که چند وقتی است که واسطه انتشار ویدیویی مربوط به مهارتش در فوتبال و گرفتن واکنش مثبت از لیونل مسی حسابی سر زبان‌ها افتاده و در رسانه‌ها مطرح شده است، در صحبت‌هایی نسبت به پرسپولیس و علی کریمی ابراز علاقه کرده و به نوعی دوست داشته کریمی هم مثل مسی او را تشویق کند و نسبت به عملکردش واکنشی نشان دهد ولی چنین واکنشی از سوی جادوگر فوتبال ایران دیده نشد.

حمایت علی کریمی

در این میان امیرحسین مقصودلو، مشهور به تتلو خواننده زیرزمینی که حالا یکی از فعالان خارج نشین در فضای مجازی شناخته می‌شود نسبت به این ماجرا واکنش نشان داده و جمعیت پرتعداد دنبال کنندگان و هواداران او در واکنش به این ماجرا به صفحه علی کریمی حمله‌ور شدند.

ماجرا تا جایی پیشرفت که تتلو در صفحه شخصی خود اعلام آتش بس کرده و از هوادارانش خواست از این ماجرا عبور کرده و آن را فراموش کنند.

به هرحال کریمی پس از شنیدن این موضوع با استوری کردن پست صادقیان که عکسی از خودش و کریمی را منتشر کرده بود از همبازی سابقش تشکر و حمایت کرد. این کار کریمی البته یک معنای دیگر هم داشت و آن این بود که او امیر تتلو را در حد جواب دادن هم ندانست.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز