محمد نصر اصفهانی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

پیشتازی در برگزاری اردوها آنلاین نقطه عطف ملی‌پوشان تیراندازی ایران است/ سبقت‌الهی تمریناتش را در اصفهان دنبال می‌کند

۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۰۱:۱۴:۳۷
کد خبر: ۹۹۱۱۷۴
پیشتازی در برگزاری اردوها آنلاین نقطه عطف ملی‌پوشان تیراندازی ایران است/ سبقت‌الهی تمریناتش را در اصفهان دنبال می‌کند
سرمربی تیم ملی تپانچه گفت: اولین کشوری که اقدام کرد تا تمریناتی به صورت آنلاین برای تیراندازان المپین برگزار کند، ایران بود، این می‌تواند نقطه عطفی برای اهداف پیش‌رو مخصوصا المپیک باشد تا ملی‌پوشان بتوانند یک گام جلوتر از رقیبان‌شان قرار بگیرند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ محمد نصر اصفهانی، سرمربی تیم ملی تپانچه، در خصوص برگزاری تمرینات آنلاین و مجازی برای ملی‌پوشان طی گفتگو با خبرنگار برنا بیان کرد: پس از این که وزارت ورزش و جوانان نامه‌ای به ما ابلاغ کرد مبنی بر ممنوعیت استفاده از سالن‌های ورزشگاه آزادی، از 15 اسفندماه برنامه تمرینی تیم اعزامی به المپیک را به صورت آنلاین و کار در منزل به طور رسمی شروع کردیم. به گونه‌ای که تیراندازان فعالیت خودشان را با دستگاه‌های الکترونیک انجام می‌ دهند و به طور آنلاین نتایج را به من اعلام می‌کنند. همچنین یک رقابت بین آن‌ها ایجاد شده که انگیزه‌شان بالا می‌رود و می‌توانند آمادگی خودشان را حفظ کنند.

وی افزود: تمرینات آنلاین هیچ موقع نمی‌تواند کار با سلاح همراه با شلیک واقعی در اردوهای متمرکز  را برای ما به ارمغان بیاورد، اما بر اساس شرایط موجود تنها کاری که می‌توانستیم انجام بدهیم، این بود که سطح آمادگی ملی‌پوشان  راحفظ کنیم. پس این که اعلام شد المپیک توکیو یک سال به تعویق افتاده، بیشتر به تمرینات بدنسازی روی آوردیم و حدود 70 درصد برنامه را آمادگی جسمانی و 30 درصد هم تمرینات تکنیکی را مد نظر گرفتیم.

نصر اصفهانی اظهار کرد: اولین کشوری که اقدام کرد تا تمریناتی به صورت آنلاین برای تیراندازان المپین برگزار کند، ایران بود، این می‌تواند نقطه عطفی برای اهداف پیش‌رو مخصوصا المپیک باشد تا ملی‌پوشان بتوانند یک گام جلوتر از رقیبان‌شان قرار بگیرند.

سرمربی تیم ملی تپانچه گفت: گلنوش سبقت‌الهی در اصفهان به طور آنلاین با ما در ارتباط است و برای او برنامه‌ ریزی کردیم. تلاش‌مان را می‌کنیم تا سبقت‌الهی هم مانند دیگر المپین‌ها، سطح آمادگی خیلی خوبی داشته باشد. ان‌شاءالله برای اولین مسابقه بین‌المللی که با رفع محدودیت‌ها برگزار می‌شود، با آمادگی خیلی خوب به رقابت بپردازد تا از طریق رنکینگ جهانی سهمیه المپیک را برای کشورمان به ارمغان بیاورد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز