محسن رشیدی‌نژاد در گفتگو با خبرگزاری برنا:

فدراسیون کاراته با برگزاری مسابقات مجازی کار پسندیده‌ای انجام داد/ در کاتا شانس زیادی برای کسب سهمیه نداریم

۱۳۹۹/۰۲/۰۴ - ۰۲:۱۲:۴۰
کد خبر: ۹۹۲۰۱۹
فدراسیون کاراته با برگزاری مسابقات مجازی کار پسندیده‌ای انجام داد/ در کاتا شانس زیادی برای کسب سهمیه نداریم
کارشناس کاراته گفت: در کاتا شانس ما برای کسب سهمیه یک ششم کومیته است چون که در این بخش در هر رده سنی فقط یک نماینده داریم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ محسن رشیدی‌نژاد، کارشناس کاتا، درباره برگزاری مسابقات مجازی این رشته در شرایط کنونی جامعه در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: قبل از هر چیز باید بگویم این رشته خوشبختانه در چند سال گذشته با رشد چشمگیری روبرو شده است. پیش از این فقط 5 یا 6 استان در این رشته فعالیت چشمگیر‌تری داشتند اما الان حدود 16 استان درگیر این رشته است این مسئله کاملا نشان می‌دهد که هم در این سال ها فدراسیون به بخش اهمیت داده است و هم پتانسیل‌های خوبی را در سطح کشور داشتیم.

وی افزود: مسابقات مجازی هم طرح خوبی است و به نظرم فدراسیون در این شرایط با طراحی این مسابقه کار پسندیده‌ای در حوزه ورزش انجام داد. طبق آماری که من دارم بالای 1500 نفر از این طرح استقبال کردند و در مسابقات ثبت نام کردند. امیدوارم روند مسابقه‌ هم به همین شکل جذاب ادامه یابد.

رشیدی‌نژاد در خصوص شانس کسب سهمیه المپیک در بخش کاتا گفت: واقعیت این است که در کاتا شانس ما یک ششم کومیته است چون که در این بخش ما در هر رده سنی فقط یک نماینده داریم و از طرفی چون کومیته ما همواره خوش درخشیده بیشتر بودجه نیز در آن بخش هزینه می‌شود. ما در بخش تیمی همیشه مدال گرفتیم ولی در انفرادی با وجود پتانسیل‌هایی که وجود دارد چندان موفق نبودیم که باید از نظر فنی این موضوع حتما بررسی شود. با این شرایط من بعید می‌دانم برای المپیک در بخش کاتا نماینده‌ای داشته باشیم.

او در پایان با اشاره به تعویق یک ساله المپیک توکیو بیان کرد: تعویق المپیک به سود کاراته ایران شد و مطمئن هستم اگر انتخابی‌ها در این یک سال برگزار شود قطعا روی دو سهمیه دیگر هم در بخش بانوان و هم در بخش آقایان می‌توانیم حساب کنیم. از طرفی در المپیک با توجه به روحیه و انگیزه‌ای که در کومیته داریم شانس مدال‌مان بالاست و بدون تردید پس از کشتی رشته کاراته بیشترین شانس کسب مدال را خواهد داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز