آدام همتی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

انگیزه زیادی برای موفقیت در پارس جنوبی جم دارم/ مسئولان هر تصمیمی بگیرند به آن احترام می‌گذاریم/ تمرینات را با افاضلی چک می‌کنیم

۱۳۹۹/۰۲/۰۸ - ۱۲:۳۶:۵۱
کد خبر: ۹۹۳۳۷۳
انگیزه زیادی برای موفقیت در پارس جنوبی جم دارم/ مسئولان هر تصمیمی بگیرند به آن احترام می‌گذاریم/ تمرینات را با افاضلی چک می‌کنیم
بازیکن تیم پارس جنوبی جم گفت: مسئولان بهداشتی است و البته هر تصمیمی بگیرند ما نیز احترام خواهیم گذاشت و آن را اجرا خواهیم کرد چراکه وظیفه ما فوتبال بازی کردن است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ آدام همتی، وینگر تیم فوتبال پارس جنوبی جم، درباره میزان تمریناتش در خانه که هر روز به صورت آنلاین انجام می‌شود به خبرنگار برنا گفت: ما هر روز تمریناتی را که آقای افاضلی برای ما طراحی کرده است انجام می دهیم. این تمرینات بسیار منظم، دقیق است که ما به صورت ترکیبی انجام می‌دهیم و کاملاً با علم روز دنیا تطابق دارد. مثلاً یک روز  تمرینات استقامتی، یک روز سرعتی و بعد هم تمرینات هوازی است. ضمن اینکه این تمرینات به دو صورت دوره ای تکرار می‌شود تا وضعیت جسمی ما در حالت نرمال بماند.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره ادامه رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: امیدوارم این بیماری کرونا هرچه زودتر از کشور خارج شود. اینکه در آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد بر عهده مسئولان بهداشتی است و البته هر تصمیمی بگیرند ما نیز احترام خواهیم گذاشت و آن را اجرا خواهیم کرد چراکه وظیفه ما فوتبال بازی کردن است.  فکر می کنم  در تاریخ این رقابت‌ها تغییرات صورت بگیرد و مسابقات در یکی دو ماه آینده برگزار شود.

همتی در پاسخ به این سوال که آیا به نظر شما این استراحت برای تعطیلات میان دو فصل کافی است یا خیر؟ افزود: بازیکن حرفه‌ای هر روز تمرین می کند تا بدنش به لحاظ جسمی افت نکند. به نظر من کافی است اما شاید برخی در این باره نظری دیگری داشته باشند. باید وضعیت سایر تیم‌ها و تیم‌هایی که در باشگاه‌های آسیا بازی دارند نیز مورد توجه قرار بگیرد.

ستاره سابق پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا انگیزه زیادی برای نشان دادن خود و حضور بازگشت به تیم محبوبش دارد، گفت: کاملا حق با شما است. من انگیزه زیادی دارم تا بتوانم بهترین عملکرد را برای تیم پارس جنوبی جم و هواداران پرشورش داشته باشم. تمام انسان‌ها هر روز سعی می‌کنند خودشان را به بهترین شکل اثبات کنند و برای این کار نیز انگیزه دارند. امیدوارم بتوانم برای تیمم ثمربخش باشم، من به روی موفقیت تیمم تمرکز می‌کنم و امروز هم پارس جنوبی تیم من است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز