اشکان رضایی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

برگزاری اردوهای مشترک به سود بوکسورهاست/ راه افتادن لیگ باعث می‌شود از لحاظ اقتصادی نیز تامین شویم

۱۳۹۹/۰۲/۱۰ - ۰۸:۲۷:۱۰
کد خبر: ۹۹۴۹۱۱
برگزاری اردوهای مشترک به سود بوکسورهاست/ راه افتادن لیگ باعث می‌شود از لحاظ اقتصادی نیز تامین شویم
بوکسور تیم ملی گفت: فدراسیون برنامه‌ریزی کرده است که با تیم‌های هند، ازبکستان و قرقیزستان در تهران اردوی مشترک داشته باشیم و این اتفاق واقعا به سود ماست.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ اشکان رضایی، بوکسور تیم‌ملی، درباره آخرین وضعیت اردوهای تیم‌ملی برای حضور در رقابت‌های انتخابی المپیک توکیو در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار کرد: با توجه به تعطیلی تمرین‌ها به دلیل شیوع کرونا ویروس در خانه و یا اگر شرایط فراهم باشد در پارک به صورت اختصاصی تمرین می‌کنم. البته کادر فنی برنامه خاصی به ما نداده اما موظف هستیم بدن‌مان را همچنان آماده نگه داریم تا پس از مشخص شدن تاریخ جدید مسابقات گزینشی در اردوهای تیم‌ملی شرکت کنیم.

او درباره شانس کسب سهمیه المپیک گفت: تنها یک رویداد باقی مانده که به میزبانی فرانسه بود ولی فعلا به تعویق افتاده قطعا اگر فدراسیون حمایت کند و اردو و تورنمنت داشته باشیم به امید خدا روی کسب سهمیه هم می‌توان امیدوار بود.

رضایی ادامه داد: در حال حاضر فدراسیون برنامه‌ریزی کرده با تیم‌های هند، ازبکستان و قرقیزستان در تهران اردوی مشترک داشته باشیم. این اتفاق واقعا به سود ماست و قطعا کمک زیادی به ما می‌کند شاید در یک مسابقه ما فقط سه بازی انجام دهیم اما در اردوهای مشترک مدام در حال تمرین و بازی هستیم که جا دارد از صالحی، نایب رئیس فدراسیون، تشکر کنم که برای رشد بوکس این روزها از هیچ کمک و تلاشی دریغ نمی‌کند.

عضو تیم‌ ملی بوکس درباره برگزاری لیگ در سال جدید گفت: قرار بود امسال لیگ برگزار شود که به دلیل کرونا فعلا لغو شد. فدراسیون هم در این خصوص به ما اطلاع داد اتفاقا چند پیشنهاد هم داشتم ولی هنوز قطعی شده نیست. در کل اگر لیگ برگزار شود دیگر بوکس برای ما فقط عشق نیست بلکه جنبه اقتصادی هم پیدا می‌کند که خیلی خوب است چون از دغدغه‌هایمان کم می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز