شهلا بهروزی‌راد در گفتگو با خبرگزاری برنا:

همه تلاشم را می‌کنم تا دوباره به آن اوج آمادگی برسم/ ورزش در خانه تاثیر تمرینات اردوهای تیم ملی را ندارد

۱۳۹۹/۰۲/۱۰ - ۱۳:۴۲:۵۵
کد خبر: ۹۹۴۹۸۱
همه تلاشم را می‌کنم تا دوباره به آن اوج آمادگی برسم/ ورزش در خانه تاثیر تمرینات اردوهای تیم ملی را ندارد
پاروزن تیم ملی پاراقایقرانی ایران گفت: همه تلاشم را می‌کنم تا دوباره به آن اوج آمادگی برسم و به هدفی که در نظر دارم دست پیدا کنم. من به تعویق یک ساله المپیک با این دید نگاه می‌کنم که حتما حکمتی در آن بوده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، شهلا بهروزی‌راد، پاروزن تیم ملی پاراقایقرانی در خصوص روند تمرینات خود در قرنطینه طی گفتگو با خبرنگار برنا بیان کرد: پس از اتمام اردوهای تیم ملی در اواخر اسفند ماه، طبیعتا به زادگاهم برگشتم و تمریناتم را در کباسه دنبال می‌کنم. البته برای تمرینات اختصاصی من هم مانند دیگر ورزشکاران به آب و قایق دسترسی ندارم، به همین دلیل مجبورم یک سری تمرینات بدنسازی را در منزل انجام دهم. خوشبختانه توانستم با یکی از باشگاه‌های ورزشی هماهنگ کنیم و یک سری تجهیزات ورزشی در اختیار من قرار دادند تا تمریناتم را دنبال کنم.

وی افزود: طبیعتا تمریناتی که در منزل داریم بازدهی و تاثیر تمرینات اردوهای تیم ملی را ندارد، من سال گذشته پس از کسب مدال جهانی عزمم را جزم کرده بودم که واقعا در پاراالمپیک 2020 نتیجه بسیار خوبی کسب کنم. شرایط برای من محیا شده بود و تمریناتم را جدی دنبال می‌کردم.

بهروزی‌راد اظهار کرد: سال گذشته وضعیت عالی داشتم و زمستان بسیار خوبی را پشت سر گذاشته بودم، متاسفانه شیوع ویروس کرونا مشکلات زیادی را به وجود آورد و همه برنامه‌های ما را بهم ریخت. بعضی‌ها به این موضوع مانند یک فرصت نگاه می‌کنند اما برای من پیش از این هم شرایط خوبی داشتم تا بتوانم شهریور ماه در المپیک نتیجه خوبی کسب کنم.

پاروزن تیم ملی پاراقایقرانی ایران گفت: تمام تلاشم را می‌کنم تا دوباره به آن اوج آمادگی برسم و به هدفی که در نظر دارم دست پیدا کنم. من به تعویق یک ساله المپیک با این دید نگاه می‌کنم که حتما حکمتی در آن بوده است و باید در این مدت بیشتر تلاش کنم، بیشتر روی هدفم تمرکز داشته باشم و کارم را دنبال کنم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز