فیروزه سیدمهدی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

بانوان حضور پررنگی در فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی دارند/ برخی مسابقات ما به صورت مختلط برگزار می‌شود

۱۳۹۹/۰۲/۱۵ - ۱۱:۳۶:۱۲
کد خبر: ۹۹۷۱۱۰
بانوان حضور پررنگی در فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی دارند/ برخی مسابقات ما به صورت مختلط برگزار می‌شود
نایب رییس بانوان فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی گفت: در تمام رشته‌های ورزشی این فدراسیون، بانوان ورزشکار نیز حضور پررنگی دارند و حتی برخی رقابت‌های اتومبیلرانی ما با آقایان مشترک است

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، فیروزه سیدمهدی نایب رییس بانوان فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی در خصوص مشارکت بانوان در این فدراسیون طی گفتگو با خبرنگار برنا بیان کرد: برنامه‌ریزی این طرح را پیش از این در زمان ریاست صیدانلو آغاز کرده بودیم تا بانوان به صورت تخصصی در همه کمیته‌های زیر مجموعه فدراسیون حضور داشته باشند. اسامی نفرات نیز داده شده بود اما به دلیل وجود یک سری شرایط خاص، نماینده‌ای از بانوان در هر کمیته قرار دادیم. یعنی حکم خاصی به آن‌ها ابلاغ نشد، اما برای هر مسابقه‌ای که در هر رشته برگزار می‌شد، این افراد حضور داشتند.

وی افزود: پس از حضور مازیار ناظمی در پست سرپرستی فدراسیون من با او صحبت کردم و این برنامه را ارائه دادم، ناظمی هم خیلی استقبال کرد و دستور داد تا هر یک از این بانوان به عنوان نایب رییس کنار رییس کمیته‌های زیر مجموعه فدراسیون حضور داشته باشند و در کارها مشارکت کنند.

سیدمهدی اظهار داشت: همچنین در تمام رشته‌های ورزشی این فدراسیون، بانوان ورزشکار نیز حضور پررنگی دارند و حتی برخی رقابت‌های اتومبیلرانی ما با آقایان مشترک است. به عنوان مثال ممکن است در مسابقات سرعت یک خانم با 10 آقا بهه رقابت بپردازد.

نایب رییس بانوان فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی در پایان گفت: نوع پوشش و قرار گرفتن آن‌ها در ماشین، ممانعتی در این رابطه ایجاد نمی‌کند و بانوان نیز در رقابت‌ها حضور دارند. غیر بخش موتورسواری، تمام رقابت‌های اتومبیلرانی مانند درگ، شتاب، راکی و آفرود به صورت همزمان با حضور بانوان و آقایان به صورت مختلط برگزار می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز