فردین معصومی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

نمی‌توان اختیارات را از مربیان تیم ملی گرفت/ بنا و محمدی کارنامه درخشانی دارند/ امیدوارم اختلاف نظرها به سود کشتی تمام شود

۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۲۳:۱۳:۱۹
کد خبر: ۹۹۷۹۴۰
پیشکسوت کشتی آزاد گفت: با ارزیابی عملکرد هر دو سرمربی ایران به روشنی می‌توان دریافت که در طول چند سال اخیر هم محمدی و هم بنا کارنامه درخشانی داشته‌اند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ فردین معصومی، پیشکسوت کشتی آزاد، درباره سیاست جدید فدراسیون کشتی برای انتخاب ملی‌پوشان جهت حضور در رقابت‌های بین‌المللی در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: من اطلاع دقیقی از جلسه‌ای که بین فدراسیون نشین‌ها و سرمربیان تیم‌ ملی برگزار شده، ندارم اما آنچه که مسلم است بعید می‌دانم بتوان اختیارات فنی را از مربیان تیم‌ها گرفت. تا به امروز چنین چیزی را نشنیدم که مربی یک تیم حق انتخاب بازیکنان را نداشته باشد.

او ادامه داد: با ارزیابی عملکرد هر دو سرمربی ایران به روشنی می‌توان دریافت که در طول چند سال اخیر هم محمدی و هم بنا کارنامه درخشانی داشته اند. محمد بنا که از مربیان مطرح در کشتی است و بعید می‌دانم در حال حاضر کسی را داشته باشیم که اینگونه عاشقانه بخواهد به کشتی ایران خدمت کند. امیدوارم اگر اختلاف نظری هم وجود دارد در نهایت همه چیز به سود کشتی ایران تمام شود.

معصومی در مورد تعویق یک ساله المپیک گفت: اگر این اتفاق مختص کشور ما بود شاید جای نگرانی داشت ولی زمانی که شرایط برای همه یکسان است می‌توان به آن به عنوان یک فرصت طلایی برای جذب آمادگی بیشتر بازیکنان نگاه کرد. کشتی به عنوان ورزش اول ایران همیشه به نوعی جور مدال‌ های کاروان ایران را در مسابقات مختلف به دوش کشیده و با این شرایط هم به نظر می‌ رسد می‌توان انتظار 3 یا 4 مدال خوشرنگ را از این رشته داشت. امیدوارم شرایط به گونه‌ای باشد که بتوانیم شاهد درخشش نمایندگان ایران در المپیک 2021 باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز