ترین‌های ورزشی در هفته‌ای که گذشت؛

فوتبالیست جنجالی در جبهه رقیب/ بیرانوند سفیر احسان و همدلی/ حاشیه‌سازی به موفقیت کشتی کمک نمی‌کند

۱۳۹۹/۰۲/۱۸ - ۰۵:۵۹:۰۴
کد خبر: ۹۹۸۶۴۱
فوتبالیست جنجالی در جبهه رقیب/ بیرانوند سفیر احسان و همدلی/ حاشیه‌سازی به موفقیت کشتی کمک نمی‌کند
ترین‌های ورزشی در هفته ای که گذشت را می‌توانید در پنج‌شنبه‌های برنا بخوانید.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ در هفته‌ای که گذشت شاهد اتفاقات بسیاری در دنیای ورزش بودیم که به مهم‌ترین رویدادها به شرح زیر اشاره می‌شود:

برنده هفته: علیرضا بیرانوند

در هفته گذشته به منظور کمک به آسیب‌دیدگان کرونا و کمک به نیازمندان، 25هزار بسته معیشتی از سوی ستاد فرمان اجرایی حضرت امام (ره) به استان لرستان اختصاص یافت. در جریان این کار خداپسندانه علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان تیم ملی کشورمان، نیز به عنوان سفیر احسان و همدلی در لرستان به کمک نیازمندان شتافت. 

نقد هفته: کشتی

چندی پیش فدراسیون کشتی ایران آئین‌نامه‌ای درباره تدوین چرخه انتخابی تیم های ملی کشتی تهیه و در جلسه‌ای با حضور علیرضا دبیر و غلامرضا محمدی و محمد بنا، رئیس فدراسیون کشتی نحوه اجرای این چرخه را برای سرمربیان تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی تشریح و بر اجرای کامل قانون بدون دخالت نظرات شخصی سرمربیان تیم‌های ملی در انتخاب ملی‌پوشان تاکید کرد که این نحوه گزینش و تصمیم فدراسیون مبنی بر عدم اجازه پیرامون نظرات شخصی در تعیین ملی‌پوشان با ناراحتی و قهر سرمربی تیم ملی کشتی آزاد همراه بود به گونه‌ای که او جلسه را نیمه‌کاره رها کرد. در ادامه برخی از کارشناسان کشتی نیز طی مصاحبه‌هایی نظرات خود را نسبت به این‌ اتفاق بازگو کردند. اما آنچه که مشخص این است کشتی ایران یک فرصت یک‌ساله برای حضور موفق‌تر در المپیک دارد و بهتر است در این مدت به‌جای حاشیه‌سازی بیشتر به دنبال آماده سازی باشد.

بازنده هفته: سوشا مکانی

سوشا مکانی که این روز‌ها مشکلاتی با هواداران تیم اسبق خود پیدا کرده است، این بار به سیم آخر زد و با انتشار بیانیه‌ای تند و تیز جواب هواداران تیم قرمزپوش پایتخت را داد.  او در این بیانیه با اشاره به اینکه هیچ‌وقت از سوی هواداران پرسپولیس حمایت نشده، آن‌ها را نمک‌نشناس خواند، ضمن اینکه او در این بیانیه به محبت هواداران  استقلال به او اشاره کرده است،اما می‌گوید نمی‌تواند فعلاً به استقلال برود. 

شخصیت هفته: اقبال لطف‌الله نسبی

اقبال لطف‌الله نسبی، پیشکسوت، مربی دلسوز و با اخلاق تنیس روی میز، صبح روز 15 اردیبهشت ماه بر اثر سکته قلبی در بیمارستان بعثت شهر سنندج دار فانی را وداع گفت. استاد لطف‌الله نسبی مربی نمونه سنندجی با یک استراتژی و برنامه‌ریزی درست بیش از 40 سال به ورزش تنیس روی میز ایران و کردستان صادقانه و دلسوزانه خدمت کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز