حسین خبیری در گفتگو با خبرگزاری برنا:

اولویت ما در پرسپولیس برطرف کردن مشکلات مالی است/ بعد از قهرمانی درباره نقل‌وانتقالات تصمیم می‌گیریم/ گل‌محمدی با بازیکنان در تماس است

۱۳۹۹/۰۲/۱۹ - ۲۳:۱۳:۴۱
کد خبر: ۹۹۹۱۹۰
اولویت ما در پرسپولیس برطرف کردن مشکلات مالی است/ بعد از قهرمانی درباره نقل‌وانتقالات تصمیم می‌گیریم/ گل‌محمدی با بازیکنان در تماس است
معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس گفت: در خصوص نقل و انتقالات یکسری چارچوب وجود دارد که بر اساس آن عمل خواهیم کرد. قبل از هر چیز سرمربی تیم باید نظر خود را در حفظ و یا قطع همکاری با بازیکنان را بدهد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ حسین خبیری، معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس، درباره آخرین وضعیت این باشگاه در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: در حال حاضر هیات مدیره و سرپرست باشگاه اولویت خود را برطرف کردن مشکلات مالی قرار دادند. از طرفی احکام جدیدی هم که از طرف فیفا ارسال شده نیاز به بررسی دارد که این موارد جزو برنامه‌های فعلی باشگاه است. امیدوارم این تلاش‌ها نتیجه بدهد و با تامین منابع مالی  و انتخاب کارگزار برای تامین این نیاز انتظارت هواداران را برطرف کنیم و این مشکلات را به خوبی حل کنیم.

او ادامه داد: تیم پرسپولیس هم مانند سایر تیم‌ها درحال حاضر اردوهایش را تعطیل کرده است اما بازیکنان تمرینات خود را در خانه انجام می‌دهد که در این رابطه هم یحیی گل‌محمدی و پیروانی با بازیکنان در تماس هستند و هر زمان که ستاد مبارزه با کرونا مجوز شروع تمرینات را صادر کند اردوها را از سر خواهیم گرفت تا با آمادگی لازم در بازی‌ها حاضر شویم.

خیبری در پاسخ به این سوال که آیا باشگاه پرسپولیس با برگزاری ادامه لیگ موافق است یا خیر؟ گفت: بی‌شک سلامتی برای ما هم از هر چیزی مهم‌تر است وقتی ما تمام تلاش خودمان در این است که از نظر روحی نشاط را به جامعه تزریق کنیم چطور می‌توانیم نسبت به سلامتی هواداران، بازیکنان و در مجموع ارکان فوتبال بی‌تفاوت باشیم. قطعا اگر برگزاری ادامه لیگ ایجاد خطر کند ما هم پایبند قوانین هستیم و دوست نداریم بازی‌ها ادامه یابد. اما مشکل اینجاست که فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا به دنبال تعطیلی مسابقات نیستند و هنوز جواب قطعی ندادند و فدراسیون فوتبال هم هنوز تصمیم قاطعی در این خصوص نگرفته است ولی برخی که این روزها می‌بینند دیگر توان رقابت با پرسپولیس را ندارند نظرهای پزشکی که در حیطه‌شان هم نیست می‌دهند و به دنبال پایان لیگ هستند. اما در این رابطه باید فیفا، AFC و سازمان لیگ فوتبال ایران و همچنین فدراسیون فوتبال تصمیم بگیرند.

وی افزود: ما مطیع فدراسیون و سازمان لیگ هستیم. حضور هواداران برای ما خیلی مهم است خیلی دوست داریم برای پوکر قهرمانی جشن را با حضور هواداران‌مان برگزار کنیم. اما اگر شرایط مهیا نباشد طبق قانون عمل خواهیم کرد. ضمن احترامی که به همه تیم‌ها قائل هستیم پرسپولیس را قهرمان می‌دانیم و مطمئن باشید اگر لیگ ادامه یابد مصمم‌تر از همیشه تلاش خواهیم کرد و اگر ادامه نیابد با ۱۰ امتیاز اختلاف این قهرمانی را حق خودمان می‌دانیم.

خبیری در مورد جلسه رسول‌پناه با پیشکسوتان گفت: پیشکسوتان سرمایه و از ارکان‌های مهم هر باشگاهی هستند. تکلیف باشگاه پرسپولیس هم که مشخص است چرا که بسیاری از افتخارات خود را با وجود همین افراد به دست آورده است. هر مدیری هم این را می‌داند که برای مدیریت بهتر نیاز به همفکری با پیشکسوتان دارد و رسول‌پناه هم نسبت به این امور آگاهی لازم را دارد.

معاون اجرایی پرسپولیس در خصوص تمدید قرارداد بازیکنان خارجی گفت: درخصوص نقل و انتقالات یکسری چارچوب وجود دارد که بر اساس آن عمل خواهیم کرد. قبل از هر چیز سرمربی تیم باید نظر خود را در حفظ و یا قطع همکاری با بازیکنان را بدهد در ادامه نیز مدیریت در این زمینه تصمیم‌های لازم را اجرایی کند. الان تمرکز ما قهرمانی است و پس از آن در این رابطه هم تصمیم‌های لازم را اتخاذ خواهیم کرد. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز