احسان خرسندی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

کی‌روش و علیپور زوج رویایی می‌شوند/ نمی‌توان شانس بالای پرسپولیس برای قهرمانی را ندید گرفت/ نباید روی استوکس حساب کنیم

۱۳۹۹/۰۲/۲۰ - ۱۲:۳۳:۲۳
کد خبر: ۹۹۹۲۴۳
کی‌روش و علیپور زوج رویایی می‌شوند/ نمی‌توان شانس بالای پرسپولیس برای قهرمانی را ندید گرفت/ نباید روی استوکس حساب کنیم
بازیکن سابق تیم پرسپولیس گفت: پرسپولیس برای تقویت خط هجومی خود باید دو مهاجم قدرتمند را حفظ به خدمت بگیرد. به شخصه معتقدم کی روش استنلی به پرسپولیس خیلی می آید و می‌تواند در کنار علیپور یک زوج رویایی را برای پرسپولیس تشکیل دهد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ احسان خرسندی مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس که در حال حاضر در آکادمی فوتبالی شخصی خودش فعالیت می کند؛ پیرامون ادامه رقابت‌های لیگ برتر به خبرنگار برنا گفت: من معتقدم سلامتی بسیار اهمیت دارد و فکر نمیکنم هم کسی برخلاف این فکر کند اما متاسفانه برخی از کلمه سلامتی  به عنوان یک دستاویز و برای اهداف خودشان در باره رقابت‌های لیگ استفاده می‌کنند.

وی افزود: درست است که  فوتبال قانون نانوشته ها است، اما نه با این اختلاف در صدر جدول. واقعیت این است که پرسپولیس 90 درصد شانس قهرمانی دارد و سایر تیمهای جدول روی هم 10 درصد و بعید می دانم در صورت برگزاری تیمی به زبان  به پرسپولیس برسد.

مهاجم سابق پرسپولیس در ادامه اظهار داشت: متاسفانه در چند روز گذشته  تعداد مبتلایان به کرونا نوسان داشته است. شاید این موضوع تصمیم‌گیری در این باره را کمی سخت کند اما فکر می کنم مسئولان هم باید ببینند آیا  ویروس کرونا را توانستند تحت کنترل در بیاورند یا خیر؟ به هرحال اینکه بخواهیم مسابقات را برگزار کنیم با انجام پروتکل های خاص بهداشتی شدنی است، در غیر این صورت نیز می‌توانیم مسابقات را برگزار نکنیم اما باید قهرمان، سهمیه های آسیایی و تیم های سقوط کننده نیز مشخص شود. در حال حاضر چند تیم شانس حضور در لیگ قهرمانان آسیا را دارند؛ به طور مثال اگر فولاد خوزستان بازی رو در روی خود با استقلال را ببرد می تواند جایگزین این تیم در جدول شود. موضوع قهرمانی پرسپولیس بحث دیگری است چرا که این تیم  تمام بازی های سخت خود با حریفان اصلی را انجام داده و ۴ تیم بعدی باید در 9 بازی با یکدیگر بازی کنند و احتمال این که اختلاف امتیاز در صدر جدول از عدد 10 بیشتر شود بسیار زیاد است.

ستاره سابق پرسپولیس در پاسخ به اینکه  نظرش پیرامون مهاجمان فعلی این تیم چیست و آیا پرسپولیس برای خط حمله چه بازیکنی را جذب کند بهتر است؛ خاطر نشان کرد: به نظر من کارنامه علیپور در پرسپولیس بسیار روشن است و کاملا می‌توان از او دفاع کرد. استوکس وضعیتش روشن است. روی کین در مورد او گفته بود وی‌ می تواند در بهترین تیم‌های اروپایی بازی کند و هم می‌تواند در یک تیم  آسیایی دست و پا بزند و انتخاب برعهده خودش است که استوکس دست و پا زدن در تیم آسیایی را انتخاب کرد. در مورد اوساگونا  فکر می کنم همه چیز روشن است و معتقدم پرسپولیس برای تقویت خط هجومی خود باید  دو مهاجم قدرتمند را حفظ به خدمت بگیرد. به شخصه معتقدم کی روش استنلی به پرسپولیس خیلی می آید و می‌تواند در کنار علیپور یک زوج رویایی را برای پرسپولیس تشکیل دهد و شاید خود او هم علاقه زیادی برای پوشیدن پیراهن پرسپولیس داشته باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز