غلامرضا شعبانی بهار در گفتگو با خبرگزاری برنا:

سرخابی‌ها باید استقلال مدیریتی داشته باشند/ واگذاری استقلال و پرسپولیس به سود وزارت ورزش و جوانان دیگر فدراسیون‌ها است

۱۳۹۹/۰۲/۲۰ - ۱۴:۴۰:۲۱
کد خبر: ۹۹۹۵۹۷
سرخابی‌ها باید استقلال مدیریتی داشته باشند/ واگذاری استقلال و پرسپولیس به سود وزارت ورزش و جوانان دیگر فدراسیون‌ها است
رییس فدراسیون تیراندازی با کمان گفت: یک توجه معقول و منطقی مانند سایر باشگاه‌ها به استقلال و پرسپولیس داشته باشیم. اما باتوجه به حساسیت روی سرخابی‌ها شاید ممکن باشد به صورت موردی حمایت ویژه‌ای صورت بگیرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، غلامرضا شعبانی بهار رییس فدراسیون تیراندازی با کمان کشورمان درخصوص بحث خصوصی سازی دو تیم استقلال و پرسپولیس و اینکه این موضوع چقدر در رشد دیگر فدراسیون‌ها تاثیرگذار است طی گفتگو با خبرنگار برنا بیان کرد: باشگاه پرسپولیس و استقلال جزء سرمایه‌های ورزش کشور و به خصوص فوتبال هستند. حاکمیت و دولت به هر شکلی باید حمایت‌های خود را از این دو باشگاه داشته باشند. اما این حمایت‌ها ممکن است به روش‌های مختلفی صورت بگیرد و باید بهترین راه را انتخاب کرد تا بتوانیم ضمن این که حمایت اصلی را از آن‌ها داشته باشیم، در عین حال در روند سایر اهداف و وظایف هم خللی ایجاد نشود.

وی افزود: در ادوار گذشته گاها مشاهده شده است که افراط و تفریط‌هایی در این خصوص انجام شده که بقیه امور یا مورد غفلت قرار گرفته یا مورد توجه بیش از اندازه بوده است. هر دو مورد می‌تواند تهدیدی باشد برای توسعه ورزش در کشور و اثرات نامطلوبی داشته باشد.

شعبانی‌بهار اظهار داشت: به نظر من بهترین راه این است که یک توجه معقول و منطقی مانند سایر باشگاه‌ها به استقلال و پرسپولیس داشته باشیم. اما باتوجه به حساسیت آن‌ها شاید ممکن باشد به صورت موردی حمایت ویژه‌ای صورت بگیرد.

رییس فدراسیون تیراندازی با کمان در پایان گفت: این که خود وزارت ورزش متولی این باشگاه باشد و باشگاه‌داری کند، به نظر من با اهداف و وظایف وزارت ورزش منافات دارد. باید هرچه سریع‌تر تکلیف این دوباشگاه مشخص شود و خود باشگاه بتواند استقلال مدیریتی، مالی و برنامه‌ای داشته باشد. در عین حال وزارت ورزش از استقلال و پرسپولیس به عنوان رکن اصلی فوتبال کشور، حمایت‌هایی داشته باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز