سید عبدالحمید احمدی:

در هر مسئولیتی باید دینمان را به ایثارگری‌ها در دفاع مقدس ادا کنیم

۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۴:۰۴:۱۵
کد خبر: ۱۲۴۱۸۸۳
در هر مسئولیتی باید دینمان را  به ایثارگری‌ها در دفاع مقدس ادا کنیم
معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد در هشت سال دفاع مقدس اوج خلوص و ایثار را در بین مردم در برابر استکبار جهانی دیدیم و این نشان از عمق اعتقادات رزمندگان اسلام داشت.

به گزارش برنا و به نقل از  گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، سید عبدالحمید احمدی در مراسم تجلیل از ایثارگران وزارت ورزش و جوانان گفت: دفاع مقدس از جمله مناسبت‌های بسیار ارزشمند در تاریخ انقلاب اسلامی است و لحظه به لحظه آن هشت سال حماسه بزرگی توسط ملت قهرمان ایران رقم زده شد.

معاون وزیر ورزش ‌‌و جوانان گفت: در دوران دفاع مقدس تمام ظرفیت استکبار جهانی برای مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تجمیع شده بود تا اجازه ندهند استقلال نظام ما حفظ شود اما نظام ما که در راسش یک مرجع عالیقدر و مجاهد قرار داشت با اراده مردم ایستادگی کرد و‌بدون سر خم کردن مقابل شرق و غرب، یک نظام نوین حکومتی را در جهان ایجاد کرد.

احمدی گفت: آنچه که در دفاع مقدس در مقابله با استکبار جهانی رخ داد، اوج خلوص و ایثار مردم قهرمان ایران اسلامی بود و هر چه آور تبلیغی و ترویجی در این خصوص خلق کنیم نمی توانیم حق مطلب را ادا کنیم چرا که رزمندگان، شهدا، جانبازان، ایثارگران و آزادگان از اعتقادات عمیقی برخوردار بودند که حماسه های بزرگ به ارمغان آوردند.

او تاکید کرد: در هر مسئولیتی که قرار داریم باید دینمان را نسبت به ایثارگری‌های که در دفاع مقدس رخ داد و در راستای ادای دین خود به شهدا محقق سازیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز