وزیر ورزش از روزنامه خبرورزشی و خبرگزاری خبرآنلاین بازدید کرد؛

گودرزی: نیاز به توازن بین کمیت و کیفیت رسانه های ورزشی داریم/ با فوتبال مخالف نیستم با نحوه مدیریت فوتبال مخالفم

۱۳۹۴/۰۵/۱۸ - ۱۴:۵۲:۱۸
کد خبر: ۳۰۶۸۶۳
وزیر ورزش و جوانان به مناسبت روز خبرنگار از موسسه رسانه ای خبر بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا، دکتر محمود گودرزی به همراه بهرام افشارزاده رییس دفتر و محمد مبین مدیر رسانه وزارت ورزش و جوانان با حضور در موسسه خبر از روزنامه خبر ورزشی و خبرگزاری خبرآنلاین بازدید کرد. در این بازدید علیرضا معزی مدیر مسوول روزنامه خبر ورزشی با خیر مقدم به محمود گودرزی در مورد سابقه موسسه خبر توضیحاتی ارایه کرد.

وی پس از این توضیحات گفت: مدیران ورزشی یا قبل از ریاست و یا پس از پایان دوره مدیریت خود به مجموعه خبر ورزشی می آمدند و شما تنها مدیر ورزشی کشور هستید که در دوران مدیریت خود به این مجموعه آمده اید به همین دلیل ما اول از شما تشکر می کنیم و ثانیا این نشان می دهد تعامل رسانه ای شما تنها در حد حرف نیست.

پس از صحبت های  معزی وزیر ورزش و جوانان نیز در سخنانی ضمن تقدیر از همه خبرنگاران گفت: موسسه خبر را به عنوان نماینده ای از جامعه بزرگ رسانه های ورزشی کشور انتخاب کردیم تا هم تقدیری از خبرنگاران و اهالی رسانه کرده باشیم و هم در جریان چگونگی کارها قرار بگیریم.

وی افزود: افزایش کمی رسانه نشانه بلوغ جامعه و نشان از خرد جمعی است و افزایش کیفی رسانه به افزایش کیفیت فرهنگی جامعه کمک خواهد کرد. ما نیاز به توازن بین کیفیت و کمیت داریم.

محمود گودرزی ادامه داد: رسانه اگر دنباله رو ذائقه مخاطب باشد هیچگاه قادر نخواهد بود خط معین دایمی داشته باشد پس باید با ارایه خط مشخص ذائقه مخاطب را تغییر دهد. یک رسانه باید ضمن توجه به خواسته مخاطب پیگیر تغییر ذائقه او به سمت درست و مسیر مفید باشد.

وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر افزایش مطالب آموزشی و فرهنگی در جامعه با ارایه آماری گفت: حدود 98درصد مطالب رسانه های ما غیر آموزشی هستند و تنها حدود دو درصد به آموزش می پردازند. توجه به فوتبال باعث شده سایر رشته های ورزشی مغفول و مظلوم واقع شوند و نیاز است رسانه های ورزشی ما در کنار پرداختن به بحث فوتبال سهم سایر رشته ها را نیز ادا  کنند. البته برخی فکر می کنند من با فوتبال مخالف هستم در حالیکه چنین نیست، من با نحوه مدیریت فوتبال مخالف هستم.

وی تاکید کرد: ما از وجود کثرت در رسانه ها خوشحالیم و معتقدیم رسانه ها باید در راس هرم تغییر شرایط فرهنگی باشند و همچنان که ذائقه مخاطب را در نظر می گیرند مصالح و منافع کلی ورزش و حوزه های فرهنگی را هم مد نظر داشته باشند. نگاه افراط و تفریط در هر موضوعی محکوم است و همانگونه که مردم در انتخابات ریاست جمهوری نشان دادند اعتدال حامیان و طرفداران بیشتری دارد.

در ادامه این دیدار علی جوادی سردبیر روزنامه خبر ورزشی، مهدی هژبری از نویسندگان این روزنامه، خانم صدر سردبیر خبرگزاری خبرآنلاین و فرهاد عشوندی خبرنگار ورزشی خبرآنلاین نقطه نظرات خود را در خصوص وزارت ورزش و جوانان و عملکرد این وزارت مطرح کردند. وزیر ورزش و جوانان نیز در محیطی صمیمی و دوستانه به ابهامات این خبرنگاران و روزنامه نگاران پاسخ داد.

در ادامه بازدید وزیر ورزش و جوانان از موسسه خبر، وی در تحریریه روزنامه خبر ورزشی حاضر شد. محمود گودرزی دیدار صمیمانه با خبرنگاران و نویسندگان روزنامه خبر ورزشی انجام داد و به برخی نقطه نظرات آن ها پاسخ داد. بازدید از خبرآنلاین و تحریریه جوان این خبرگزاری برنامه بعدی وزیر در این بازدید بود. محمود گودرزی در یک فضای شاداب و بانشاط به دیدار خبرنگاران خبرآنلاین رفت و از آن ها به دلیل تلاش هایشان در عرصه رسانه تشکر کرد.

در پایان این بازدید شبکه های تلویزیونی با وزیر ورزش و جوانان گفت و گو کردند و محمود گودرزی در خصوص روز خبرنگار و جایگاه رسانه نقطه نظرات خود را اعلام کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز