جلسه بررسی چالش‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در ورزش برگزار شد؛

تاکید بر استفاده از پتانسیل ورزش برای رونق اقتصادی

۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۱:۰۶:۱۷
کد خبر: ۸۶۷۲۰۸
تاکید بر استفاده از پتانسیل ورزش برای رونق اقتصادی
جلسه بررسی چالش ها و فرصت های سرمایه گذاری بخش خصوصی در ورزش با تاکید بر ایجاد شرایط مناسب به منظور رونق اقتصادی در ورزش و تحقق أصل ٤٤ و همفکری به منظور راهکارهای مناسب به منظور رسیدن به شرایط پایدار برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، عباس نظریان سرپرست مرکز مشارکت های اقتصادی و سرمایه گذاری در ورزش وزارت ورزش و جوانان در جلسه بررسی چالش ها و فرصت های سرمایه گذاری بخش خصوصی در ورزش که صبح امروز در ساختمان شماره ٢ این وزارتخانه برگزار شد، حضور رسمی وزارت ورزش و جوانان در شورای عالی اشتغال کشور را مورد تاکید و توجه قرار داد و اظهار داشت: آنچه مسلم است وزارت ورزش و جوانان در شورای عالی اشتغال کشور دارای عضویت رسمی نیست و ما هنوز نتوانسته ایم از فرصت های این شورا به نحو مطلوب بهره ببریم، از همین رو برخی چالش های اقتصادی حوزه ورزش با عضویت وزارت ورزش و جوانان در شورای عالی اشتغال برطرف می شود.

نظریان ایجاد کارگروه های اشتغال، اقتصاد و سرمایه گذاری را مثبت ارزیابی کرد و توضیح داد: در این کارگروهها درصددیم با همفکری و هم افزایی با کارشناسان و خبرگان این حوزه شرایط مناسبی را برای رونق اقتصادی ورزش بوجود آوریم.

وی اهمیت نامگذاری سال های مختلف با محوریت مسائل اقتصادی از سوی رهبر معظم انقلاب را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: ضرورت دارد که در عرصه ورزش برون سپری و أصل ٤٤ را به صورت جدی عملیاتی کنیم.

در این جلسه ایرج رحمانی مدیرکل امور استان های وزارت ورزش و جوانان اهمیت فعالیت مرکز مشارکت های اقتصادی و سرمایه گذاری در ورزش را مورد توجه قرار داد: شکی نیست که برای رونق اقتصادی در ورزش، فعالیت این مرکز یک ضرورت به شمار می رود که در آینده قابلیت ارتقا به حوزه معاونت را دارد.

مدیرکل امور استان های وزارت ورزش و جوانان گفت: رونق ورزش در گرو حضور پررنگ بخش خصوصی در ورزش است به همین دلیل باید شرایط مناسب برای انگیزه و فعالیت بخش خصوصی را در عرصه ورزش را فراهم آوریم و موانع حضور بخش خصوصی را رفع کرده و فضای مناسب را برای سرمایه گذاری بخش خصوصی بوجود آوریم.

ایرج رحمانی ظرفیت و پتانسیل ورزش  و حوزه جوانان را بسیار بالا توصیف و تاکید کرد: باید از این پتانسیل در راستای بهبود اوضاع اقتصادی ورزش بهره برد و از ظرفیت های مجلس شورای اسلامی و دیگر نهادها هم استفاده کرد تا بتوانیم بهترین شرایط برای توسعه ورزش در ابعاد اقتصادی را رقم بزنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز