آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان چهارمحال و بختیاری تا ۱ خرداد ۱۴۰۰

۱۴۰۰/۰۳/۰۱ - ۱۴:۴۵:۱۴
کد خبر: ۱۱۸۲۳۲۷
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان چهارمحال و بختیاری تا ۱ خرداد ۱۴۰۰
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان چهارمحال و بختیاری تا 1 خرداد ماه اعلام شد.

به گزارش برنا؛ در حال حاضر تعداد 6 شهرستان شهرکرد، فارسان، کیار، بروجن، اردل و لردگان در چهارمحال و بختیاری دارای وضعیت نارنجی و 4 شهرستان کوهرنگ، خانمیرزا، بن و سامان در وضعیت زرد گرفته‌اند.

گفتنی‌است طبق آخرین ارزیابی مرکز بهداشت میزان رعایت موارد بهداشتی در چهارمحال و بختیاری 80 درصد بوده و خوشبختانه تعداد بیماران سرپایی مبتلا به کرونا ۵۰ درصد و تعداد بیماران بستری کرونایی در استان به ۳۰ درصد کاهش یافته است.

شایان ذکر است با پنج مورد فوتی جدید ناشی از ابتلا به بیماری کووید_۱۹ در استان، مجموع کل فوتی‌های ناشی از ابتلا به این بیماری در چهارمحال و بختیاری به یک هزار 58 نفر رسیده است.

گفتنی است طی ۲۴ ساعت گذشته ۶۲۱ بیمار با علایم بالینی مشکوک به بیماری کرونا به مراکز بهداشتی و درمانی سرپایی و بیمارستانی استان مراجعه داشته‌اند که از این تعداد ۵۹ بیمار با علایم مشکوک به این بیماری در مراکز درمانی بستری شدند.

هم اکنون ۲۵۸ بیمار مثبت قطعی و مشکوک به بیماری کرونا در مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند که از این تعداد ۲۱۲ نفر مثبت قطعی و مابقی در انتظار پاسخ نتیجه آزمایش می‌باشند.

در حال حاضر ۴۸ بیمار با شرایط بحرانی و حال عمومی نسبتاً بد نیز در بخش‌های مراقبت ویژه مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز