برگزاری نخستین جشنواره ملی خیرین مدرسه ساز

۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۱۲:۳۸:۳۵
کد خبر: ۳۲۷۷۴۰
برگزاری نخستین جشنواره ملی خیرین مدرسه ساز
استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: نخستین جشنواره ملی خیرین مدرسه ساز استان، دهه آخر آذر امسال در تهران برگزار می شود.

به گزارش برنا ، قاسم سلیمانی در نشست با مدیرکل آموزش و پرورش و اعضای هیات مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز چهارمحال و بختیاری گفت:این همایش به منظور جذب کمک های خیران تهرانی،خیرین استان های دیگر و ایرانیان مقیم خارج از کشور و با هدف توسعه فضاهای آموزشی این استان برگزار می شود.

وی افزود: 11 کمیته، مسوولیت برگزاری نخستین جشنواره ملی خیرین مدرسه ساز چهارمحال و بختیاری را بر عهده دارند.

سلیمانی گفت: این کمیته ها شامل پشتیبانی، جذب دانشگاهیان و اساتید، فناوری و اطلاعات، جذب و هدایت خیرین، اجرایی، روابط عمومی، اطلاع رسانی، تعهدات، حراست فیزیکی، بانوان و ارزیابی عملکرد هستند.

وی تصریح کرد: برای برگزاری مطلوب نخستین جشنواره ملی خیرین مدرسه ساز چهارمحال و بختیاری، از ظرفیت انجمن هم استانی های مقیم تهران نیز بهره گیری می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری نیز در این نشست گفت: به منظور برگزاری مطلوب این جشنواره ملی، تمامی برنامه ریزی های لازم از سوی مسوولان استانی صورت گرفته است.

بهروز امیدی اضافه کرد: استفاده از توان خیران مدرسه ساز، نقش مهمی در رسیدن به اهداف پیش بینی شده در نخستین جشنواره ملی خیرین مدرسه ساز چهارمحال و بختیاری دارد.

رییس مجمع خیرین مدرسه ساز چهارمحال و بختیاری هم در این نشست گفت: برگزاری این همایش باعث شناسایی خیران مختلفی در سطح دنیا، کشور و استان می شود.

محمد اسلامی گفت: شناسایی خیران، باعث سرعت بخشی به روند نوسازی، مقاوم سازی و تخریب و بازسازی مدارس فرسوده دارد.

به گزارش برنا،افزون بر پنج هزار پروژه مدرسه سازی نیمه تمام بدون اعتبارات دولتی در کشور وجود دارد که سه هزار و 500 تا چهار هزار باب از این مدارس قابلیت واگذاری به خیران مدرسه ساز یا تامین اعتبار از سوی آن ها را دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز