استاندار چهارمحال و بختیاری:

افق دید تدبیر و امید، توجه به استاندارد در مسیر توسعه

۱۳۹۴/۰۷/۱۸ - ۱۲:۰۵:۴۶
کد خبر: ۳۲۸۰۵۳
افق دید تدبیر و امید، توجه به استاندارد در مسیر توسعه
استاندار چهارمحال و بختیاری با صدور پیامی «روز جهانی استاندارد» را به فعالان این عرصه تبریک گفت.

به گزارش برنا، در پیام قاسم سلیمانی آمده است: بی‌شک یکی از ضروریاتی که در کیفیت روابط نقش بسزایی دارد، استاندارد است و توجه به استاندارد توجه به یک مسئله ملی و فراملی است. استاندارد مفهومی گسترده است که از روابط انسانی تا تولید مصنوعات بشری را در بر می گیرد و به یک مفهوم، سطح کیفیت تولیدات و خدمات را تعیین می کند.

این پیام میافزاید: روز جهانی استاندارد بر مبنای تعامل مردم در سراسر جهان ارتباط مستقیم با شعار همدلی و همزبانی دولت و ملت دارد، از این رو استانداردها با خلق زبان مشترک می‌توانند سلامت و ایمنی را برای همه مصرف کنندگان تولیدات و خدمات تضمین نمایند.

در این پیام خاطرنشان می‌شود: هر اندازه در مسیر توسعه و ارتقاء به لحاظ کیفی به سمت استاندارد حرکت کنیم یقینا در راه رسیدن به قلل رشد و تعالی موفق خواهیم بود به طوری که اگر تولیدات و خدمات در استان چهارمحال و بختیاری دارای استاندارد لازم باشد، آنگاه فرصت رقابت در سطح ملی و بینالمللی را پیدا خواهد کرد و گرنه تولیدی که فاقد کیفیت لازم باشد در بازارهای محلی نیز حرفی برای گفتن نخواهد داشت.

دولت تدبیر و امید از آغازین روز فعالیت خود تا به امروز ثابت کرده است که کیفیت و توجه به استاندارد چه در مسائل بینالمللی و رفتارهای فرا ملی و چه در تولیدات و خدمات ملی برایش حائز اهمیت بوده و هست. لذا افق نگاه دولت و مسئولان استانی توجه به استاندارد در مسیر توسعه و ویژه بینی این امر اساسی در رسیدن به پیشرفت و تعالی است.

شایسته است فرا رسیدن بیست و دو مهرماه «روز جهانی استاندارد» را به تلاشگران عرصه استانداردسازی تبریک عرض نموده و توفیق روزافزون برای آنان از درگاه خداوند خواستارم.

                                                                                                         قاسم سلیمانی استاندار چهارمحال و بختیاری

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز