تجلیل از مدیران کنترل کیفی برتر استاندارد در چهارمحال وبختیاری

۱۳۹۴/۰۷/۲۰ - ۱۱:۳۳:۰۸
کد خبر: ۳۲۸۶۰۷
تجلیل از مدیران کنترل کیفی برتر استاندارد در چهارمحال وبختیاری
همزمان با نخستین روز از هفته استاندارد، واحدهای نمونه از نظر رعایت استاندارد ومدیران کنترل کیفی چهارمحال وبختیاری در مراسمی با حضور مسئولان کشوری و استان تجلیل شدند.

به گزارش برنا؛ در این آیین که با حضور مدیر دفتر آموزش و ترویج سازمان ملی استاندارد، معاون امنیتی وسیاسی استانداری و تولید کنندگان ومدیران کنترل کیفی واحدهای تولیدی استان در اداره فرهنگ وارشاد شهرستان شهرکرد برگزارشد، مدیران 15 واحد برتر از نظر رعایت استاندارد وکنترل کیفی تجلیل شدند.

معاون امنیتی و سیاسی استانداری چهارمحال وبختیاری در این آیین گفت: در عصر کنونی ایجاد فضای امن و آرام و رعایت استانداردها در تمام حوزه ها به یکی از وظایف مهم و اساسی دولت ها در دنیا تبدیل شده است .

خدابخش مرادی ادامه داد: دولت ها باید فضای استاندارد برای سلامت روح و جسم مردم را فراهم کنند تا پویایی لازم برای توسعه پایدار در جامعه ایجاد شود.

مدیرکل استاندارد چهارمحال وبختیاری نیز توسعه پایدار را در گرو تداوم تولید داخلی دانست و گفت: رونق تولید گره گشای بسیاری ازمشکلات اقتصادی کشور است .

عبدالله نظری تلاش دولت یازدهم برای لغو تحریم ها را ارزنده عنوان کرد وافزود: با وجود اینکه تحریم ها فرصتی برای رشد و بالندگی تولید داخلی به شمار می رود اما در مواردی که بازارهای داخلی محل عرضه محصولات خارجی باشد این فرصت به تهدید تبدیل می شود.

وی ادامه داد: مذاکرات برای لغو تحریم ها، انتظاراتی را بین مردم برای بهبود شرایط اقتصادی ایجاد کرده که این توقعات رسالت واحدهای تولیدی برای تولید محصول استاندارد و با کیفیت را سنگین تر از گذشته کرده است .

نظری بیان داشت: از دولت انتظار می رود با شناسایی مشکلات، رفع موانع تولید و اجرای قوانین تسهیلگر، بخش خصوصی را در اجرای این رسالت خطیر یاری رساند.

گفتنی است ؛ تاکنون 300 مورد استاندارد ملی در چهارمحال و بختیاری تدوین شده و این استان از این نظر در رتبه پنجم کشور قرار دارد؛ از  18 تا 23مهرماه در تقویم ایران به نام هفته استاندارد نامگذاری شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز