نیاز ۶۰۰ میلیارد ریالی برای تکمیل پروژه های نیمه تمام شهرستان شهرکرد

۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۱:۳۰:۱۰
کد خبر: ۳۹۴۱۱۷
نیاز ۶۰۰ میلیارد ریالی برای تکمیل پروژه های نیمه تمام شهرستان شهرکرد
فرماندار شهرستان شهرکرد گفت: تکمیل پروژه های نیمه تمام شهرستان به 600 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

به گزارش برنا از شهرکرد؛ حمید ملکپور در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب مطبوعات این استان ساخت خوابگاه ورزشی، سالن های ورزشی و پروژه های راهسازی را از مهمترین طرح های در دست اجرای شهرستان شهرکرد اعلام کرد.

وی ادامه داد: تلاش می شود تا سهم بیشتری از اعتبارات امسال به تکمیل این پروژه ها و رسیدگی به نقاط محروم شهرستان اختصاص یابد.

ملکپور ، محور برنامه های اقتصادی این شهرستان در سال 95 را مردمی کردن اقتصاد اعلام کرد و گفت:مردمی کردن اقتصاد یکی از بندهای اقتصاد مقاومتی است که در شهرستان شهرکرد به واسطه ظرفیت های موجود، می توان با مشارکت مردم در فعالیت های اقتصادی، قدم های موثری در راستای تحقق این مهم برداشت.

فرماندار شهرستان شهرکرد ادامه داد: شهرستان شهرکرد در زمینه کشت و فرآوری گیاهان دارویی، توسعه باغات و دامپروری دارای ظرفیت های قابل توجهی است و باید تلاش شود تا از توان مردم و بخش خصوصی در این حوزه ها بهره گیری شود.

ملکپور  از واگذاری زمین به هفت متقاضی فعالیت های تولیدی در شهرستان شهرکرد از ابتدای امسال تاکنون خبر داد و گفت: واگذاری زمین برای کشت گیاهان دارویی و محصولات دیم انجام گرفته است.

فرماندار شهرستان شهرکرد از فعال شدن قرارگان فرماندهی اقتصاد مقاومتی در این شهرستان خبرداد و اظهار کرد: بهره گیری از ظرفیت های موجود در بافت شهری و روستایی برای توسعه از محور برنامه های این قرارگاه است.

ملکپور ، فراوری محصولات کشاورزی و باغی را حلقه مفقوده اقتصاد شهرستان شهرکرد دانست و گفت: در سال های اخیر اقدامات مناسبی در خصوص فراوری محصولات در شهرستان انجام گرفته و ضروری است.

وی با تشریح عملکرد فرمانداری شهرکرد در سال گذشته، اظهار کرد: در سال 94 یک هزار و 150 مصوبه در 183 جلسه تشکیل شده در فرمانداری به تصویب رسیده که 80 درصد از این مصوبات اجرایی شده است.

حمید ملک‌پور اظهار داشت: از مجموع 24 میلیارد تومان، 14 میلیارد تومان از محل تملک دارایی‌های استان و بیش از 10 میلیارد تومان از محل ماده 10 و 12 به شهرستان اختصاص یافت.

وی افزود: از محل ماده 180، 12 میلیارد تومان به شهرستان اختصاص یافت که عملیاتی نشد.

فرماندار شهرکرد بیان کرد: تاکنون بیش از 70 درصد از اعتبارات جذب شده که تا پایان تیرماه ما‌بقی نیز جذب می‌شود.

ملک‌پور با اشاره به پروژه‌های عمرانی شهرستان گفت: 9 کیلومتر از کمربندی شمال شرق از میدان قمر ‌بنی‌هاشم(ع) تا شهرستان سامان با اعتبار 12 میلیارد تومان انجام شده و 6 کیلومتر باقی‌مانده نیازمند 8 میلیارد تومان اعتبار است.

وی با اشاره به برج‌های دوقلو بیان کرد: در راستای رفع مشکلات ترافیکی برج‌های دوقلو پارکینگ طبقاتی با فاصله کمتر از 500 متر از محوطه این برج‌ها احداث می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز