آغاز تبلیغات نامزدهای مرحله دوم انتخابات مجلس دهم در دو حوزه چهارمحال وبختیاری

۱۳۹۵/۰۲/۰۳ - ۰۳:۰۵:۱۲
کد خبر: ۳۹۵۲۲۷
آغاز تبلیغات نامزدهای مرحله دوم انتخابات مجلس دهم در دو حوزه چهارمحال وبختیاری
تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس دهم از صبح روز پنجشنبه دوم اردی بهشت ماه در دو حوزه انتخابیه چهارمحال و بختیاری آغاز شد.

به گزارش برنا از شهرکرد؛ از چهارمحال و بختیاری چهار نماینده به مجلس شورای اسلامی راه می یابد که در دور اول انتخابات دو نامزد با کسب اکثریت آرا در دو حوزه انتخابیه شهرکرد،بن و سامان و لردگان انتخاب و به مجلس دهم راه یافتند و در دو حوزه انتخابیه بروجن و اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ انتخابات به دور دوم کشیده شده است.

تبلیغات رسمی نامزدهای مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز براساس قانون از امروز ( دوم اردیبهشت ماه) آغاز و تا ساعت هشت صبح پنج شنبه نهم اردیبهشت (24 ساعت قبل از برگزاری انتخابات) ادامه خواهد داشت.

در مرحله دوم انتخابات مجلس دهم تنها کسانی می توانند در انتخابات شرکت کنند که در مرحله اول یا در هیچ حوزه ای رای نداده باشند و یا در همان حوزه ای که انتخابات به مرحله دوم رفته است، رای داده باشند.

به گفته دبیر ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری برای حوزه انتخابیه بروجن 96 شعبه اخذ رای و برای حوزه انتخابیه اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ 248 شعبه اخذ رای پیش بینی شده است.

جعفر مردانی از مشارکت شش هزار عوامل اجرایی، نظارتی، امنیتی و انتظامی برای برگزاری این انتخابات خبر داد و گفت: همکاری و همراهی دستگاه ها نقش مهمی در برگزاری یک انتخابات باشکوه دارد.

با پایان یافتن انتخابات 7 اسفند، سرنوشت نهایی 69 کرسی از مجلس دهم از 21 استان و 56 حوزه انتخابیه به مرحله دوم انتخابات سپرده شد.

بنابر اعلام وزارت کشور دور دوم دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی همزمان با 10 اردیبهشت در کشور برگزار می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز