افزایش ۶۴ درصد مصرف نفت کوره در چهارمحال و بختیاری

۱۳۹۵/۰۲/۱۳ - ۱۵:۳۸:۰۸
کد خبر: ۳۹۹۹۷۲
افزایش ۶۴ درصد مصرف نفت کوره در چهارمحال و بختیاری
مدیر شرکت فرآورده های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری از افزایش 64درصدی مصرف نفت کوره در این استان خبر داد.

به گزارش برنا از شهرکرد؛ مجتبی سرداری افزود:میزان مصرف نفت کوره در این استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته آن با رشد 64درصدی همراه بوده است.

به گفته وی،در سال گذشته 17 میلیون و 178 هزار لیتر نفت کوره در سطح استان مصرف شد که در مقایسه با مدت مشابه در سال 93 رشد این میزان رشد را داشته است.

وی گفت:دلیل افزایش مجدد مصرف نفت کوره در چهارمحال و بختیاری فعالیت مجدد کارخانه سیمان و تأمین سوخت موردنیاز این کارخانه با توجه به قطعی گاز آن در زمستان 94بود.

سرداری، در خصوص مقدار فروش دیگر فراورده های نفتی اظهار داشت:در سال 94 بیش از 236میلیون و 873 هزار لیتر نفتگاز در سطح استان مصرف شد که در مقایسه با بازه زمانی مشابه سال قبل از آن مصرف این فراورده کاهش3.7 درصدی همراه بود.

مدیر شرکت فرآورده های نفتی استان گفت:دلیل این کاهش ،اجرای طرح عرضه سوخت نفت و گاز به خودروهای برون و درون شهری بر اساس پیمایش و تک نرخی شدن این فراورده بود.

به گفته وی،حدود 21هزار و 958 تن گاز مایع در سال 94 در سطح استان مصرف شد که در مقایسه با مدت مشابه در سال قبل از آن کاهشی 3.3 درصدی را نشان می دهد.

وی افزود:در سال گذشته 21 میلیون و 581 هزار لیتر نفت سفید در استان مصرف شد که در مقایسه با سال 93 با کاهش 5.6درصدی همراه بود.

سرداری، علت این کاهش را بهره مند شدن روستاهای استان از نعمت گاز طبیعی در سال 94 عنوان کرد.

به گزارش برنا ،چهارمحال و بختیاری دارای 9 شهرستان با جمعیتی افزون بر 900هزار نفر است و هم اکنون بیش از 45 جایگاه عرصه فراورده های نفتی و 37جایگاه ارائه CNGدر چهارمحال و بختیاری وجود دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز