کشف ۴۵۰کیلوگرم موادمخدر در چهارمحال وبختیاری

۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۱۸:۱۱:۴۰
کد خبر: ۴۰۶۳۳۷
کشف ۴۵۰کیلوگرم موادمخدر در چهارمحال وبختیاری
فرمانده انتظامی چهارمحال وبختیاری از کشف 450 کیلوگرم انواع موادمخدر در استان از ابتدای سالجاری تاکنون خبر داد.

به گزارش  برنا از  شهرکرد؛ سردار نورعلی یاری با اعلام این خبر بدون بیان میزان تغییرات کشفیات مواد مخدر امسال در مقایسه با سال گذشته،‌ افزود: مبارزه با قاچاقچیان موادمخدر از مطالبات مردم و اولویت‌های پلیس است و طرح‌های متعددی برای مبارزه با قاچاقچیان و توزیع‌کنندگان موادمخدر در استان اجرا شده است.

وی با بیان اینکه مبارزه با موادمخدر یک موضوع اجتماعی است و باید آحاد جامعه در آن مشارکت کنند،‌ افزایش واحدهای گشت انتظامی در نقاط جرم خیز و کنترل سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار را از راه‌های پیشگیری از وقوع جرم عنوان کرد.

سردار یاری افزود: نصب دوربین‌های مداربسته در اماکن عمومی نقش بسزایی در کاهش وقوع انواع جرائم داشته است.

به گفته وی، استفاده از ظرفیت پلیس افتخاری و شورای معتمدان پلیس از مقوله‌هایی جامعه‌محور بوده که استفاده از این بسترها در کاهش جرائم موثر است.

سردار یاری افزود: از ابتدای سالجاری تاکنون با اقدامات پیشگیرانه و اجرای طرح‌های هدفمند درمقایسه با مدت سال قبل آمار وقوع انواع سرقت 17 درصدکاهش داشته است.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری تعامل شهروندان و نهادها با نیروی انتظامی را عامل اساسی در پیشگیری از وقوع جرم دانست و از شهروندان خواست هرگونه موارد مشکوک و ناامنی را در کمترین زمان از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

به گزارش برنا، استان چهارمحال وبختیاری از نظر شاخص های امنیتی و انتظامی در رده های برتر کشور قرار دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز