قرارگاه مردمی اقتصاد مقاومتی در چهارمحال و بختیاری فعال شد

۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۰۸:۱۴:۰۳
کد خبر: ۴۱۰۴۱۸
قرارگاه مردمی اقتصاد مقاومتی در چهارمحال و بختیاری فعال شد
عضو هیات موسس قرارگاه مردمی اقتصاد مقاومتی چهارمحال و بختیاری از آغاز به کار این قرارگاه همزمان با هشتم خردادماه خبر داد.

به گزارش برنا از شهرکرد؛ مراد کاظمی افزود: با تعیین 11 نفر به عنوان اعضای هیات موسس قرارگاه مردمی اقتصاد مقاومتی استان، فعالیت این قرارگاه به طور رسمی از امروز آغاز شده است.

وی، کمک و تعامل با بخش دولتی در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی را از مهمترین اهداف تشکیل این قرارگاه دانست و گفت: این قرارگاه به عنوان بازوی کمکی در کنار نهادهای دولتی و بسیج در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی فعالیت می کند.

کاظمی، با بیان اینکه این قرارگاه دارای مکان مستقل و دائمی است، تصریح کرد: مکان قرارگاه از سوی یکی از خیران استان تامین شده است.

عضو هیات موسس قرارگاه مردمی اقتصادی مقاومتی استان از همه اقشار و اصناف استان برای حضور در این قرارگاه دعوت به همکاری کرد و گفت: این قرارگاه دور از هرگونه انگیزه سیاسی و حزبی و به صورت کاملا مردمی ایجاد شده و علاقمندان با هر تفکر و سلیقه سیاسی می توانند بر اساس اهداف این قرارگاه فعالیت کنند.

کاظمی خاطرنشان کرد: با تشکیل کمیته های تخصصی قرارگاه اصناف و مشاغل مختلف می توانند بنا به علاقمندی خود در هریک از این کمیته ها عضو شوند.

پیش از این ستاد فرماندهی اقتصادی مقاومتی همزمان با استان های دیگر در چهارمحال وبختیاری به ریاست استاندار فعال شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز