معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری خبر داد:

نظارت اکیپ‌های بازرسی بر مراکز عرضه مواد غذایی همزمان با ماه رمضان

۱۳۹۵/۰۳/۲۱ - ۱۴:۱۹:۴۴
کد خبر: ۴۱۵۴۵۳
نظارت اکیپ‌های بازرسی بر مراکز عرضه مواد غذایی همزمان با ماه رمضان
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری گفت: اکیپ‌های بازرسی بر مراکز عرضه مواد غذایی همزمان با ماه رمضان در این استان نظارت دارند و با متخلفان بهداشتی برخورد جدی خواهند شد.

به گزارش برنا از شهرکرد؛ عبدالمجید فدایی ، با اشاره به اهمیت رعایت بهداشت در مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی اظهار کرد: اکیپ‌های بازرسی بر مراکز عرضه مواد غذایی همزمان با ماه رمضان در این استان نظارت دارند و با متخلفان بهداشتی برخورد جدی خواهند شد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: مراکز عرضه مواد غذایی باید از عرضه و توزیع مواد غذایی غیر بهداشتی خودداری کنند و بازرسان این نهاد در ایام ماه مبارک رمضان نظارت جدی بر مراکز عرضه مواد غذایی دارند و با متخلفان برخورد خواهد شد.

وی با اشاره به افزایش تقاضای شهروندان برای مصرف زولبیا و بامیه در ماه مبارک رمضان تصریح کرد: مراکز تهیه و توزیع شیرینی در سراسر استان باید نکات بهداشتی را در خصوص پخت زولبیا و بامیه رعایت کرده و شهروندان نیز کالای مورد نیاز خود را از مراکز معتبر تهیه کنند.

فدایی بیان داشت: در حال حاضر 16 اکیپ بازرسی به صورت مستمر بر مراکز عرضه مواد غذایی، تهیه و توزیع شیرینی، آش و حلیم نظارت دارند و این مراکز باید تمام نکات بهداشتی را در راستای حفظ سلامت شهروندان رعایت کنند.

وی تصریح کرد: شهروندان در صورت مشاهده تخلفات بهداشتی گزارشات را از طریق سامانه 190 به مراکز بهداشتی اعلام کنند تا با متخلفان برخورد قانونی شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز