ساماندهی۳۰۰ طلایه دار امربه معروف و نهی از منکر درچهارمحال و بختیاری

۱۳۹۵/۰۴/۰۵ - ۱۰:۱۲:۰۸
کد خبر: ۴۲۲۲۸۲
ساماندهی۳۰۰ طلایه دار امربه معروف و نهی از منکر درچهارمحال و بختیاری
دبیر ستاد احیای امربه معروف و نهی از منکر چهارمحال و بختیاری از آموزش و سازماندهی 300 طلایه دار انجام این فریضه واجب در استان خبر داد.

به گزارش برنا از شهرکرد؛ سردار رضا محمدسلیمانی در جلسه دبیران ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان افزود: 30 گروه طلایه داران امر به معروف و نهی از منکر با جمعیت بیش از 300 نفر سازماندهی شده و آموزش های لازم را در زمینه اجرای این اصل قانونی و شرعی در کارگاه های مختلف فراگرفته اند.

وی ادامه داد: ظرفیت ماه مبارک رمضان، بهترین فرصت برای آشناسازی آحاد مردم با این فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر است.

محمدسلیمانی، شبهای قدر را فرصت مناسبی برای آشناسازی مردم با اهمیت فریضه امر به معروف و نهی از منکر و قانون مصوب مجلس شورای اسلامی در زمینه حمایت از آمران و ناهیان دانست و تاکید کرد: مبلغان و سخنرانان از این زمان های معنوی برای تشویق مردم به احیای این فریضه واجب الهی که در جامعه فراموش شده است، بپردازند.

فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: مهم ترین اصل در ستاد، آموزش افراد برای تذکر لسانی در حوزه های مختلف و تشویق و ترغیب آحاد مردم به اجرای این فریضه تاثیرگذار در سطح جامعه است.

در این نشست دبیران ستادهای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان های 9 گانه استان با ارائه گزارشی از اقدامات و فعالیت های خود، برنامه های آینده را اعلام کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز