رئیس هیأت تنیس روی میز چهارمحال و بختیاری خبر داد:

درخشش ورزشکاران در مسابقات قهرمانی تنیس روی میز کشور

۱۳۹۵/۰۴/۱۵ - ۱۲:۵۷:۲۸
کد خبر: ۴۲۷۴۰۲
درخشش ورزشکاران در مسابقات قهرمانی تنیس روی میز کشور
رئیس هیأت تنیس روی میز چهارمحال و بختیاری از درخشش ورزشکاران این استان در مسابقات قهرمانی تنیس روی میز کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ علی نادری  اظهار کرد: ورزشکاران چهارمحال و بختیاری در مسابقات قهرمانی تنیس روی میز کشور خوش درخشیدند.

رئیس هیأت تنیس روی میز چهارمحال و بختیاری ادامه داد: مسابقات قهرمانی کشور جام رمضان در رده‌های سنی مختلف و در دو بخش دختران و پسران در شهر اصفهان برگزار شد و دو ورزشکار چهارمحال و بختیاری در این دوره از مسابقات خوش درخشیدند و در جمع تنیسورهای برتر قرار گرفتند.

وی افزود: چهارمحال و بختیاری از ظرفیت خوبی در ورزش تنیس روی میز برخوردار است و ورزشکاران صاحب نام در این رشته دارد.

نادری بیان داشت: توسعه زیرساخت‌ها برای رونق ورزش تنیس روی میز در چهارمحال و بختیاری ضروری است و باید مورد توجه قرار گیرد تا بیشتر شاهد پیشرفت در ورزش تنیس روی میز در این استان باشیم.

وی بیان داشت: رشته ورزشی تنیس روی میز یک رشته مهیج و با نشاط است و در چهارمحال و بختیاری طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است.

رئیس هیأت تنیس روی میز چهارمحال و بختیاری ادامه داد: برگزاری دوره‌های استعدادیابی برای کشف و شکوفایی استعداد ورزشکاران نونهال و نوجوان از اهمیت مهمی برخوردار است و در این استان نیز برگزار می‌شود تا افراد با استعداد در این رشته ورزشی کشف و زیر نظر مربیان برتر به تمرینات لازم برای حضور در مسابقات بپردازند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز