مدیرکل تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری خبر داد

پرداخت ۸۴ میلیارد ریال تعهدات کوتاه مدت به بیمه‌شدگان تامین اجتماعی

۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۵:۴۴:۰۷
کد خبر: ۴۲۹۲۴۶
پرداخت ۸۴ میلیارد ریال تعهدات کوتاه مدت به بیمه‌شدگان تامین اجتماعی
مدیرکل تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری از پرداخت 84 میلیارد ریال تعهدات کوتاه مدت به بیمه‌شدگان سازمان تامین اجتماعی در این استان خبر داد.

به گزارش برنا از شهرکرد؛ غلامرضا محمدی در نشست شورای اداری تامین اجتماعی شهرستان اردل اظهار کرد: 84 میلیارد ریال تعهدات کوتاه مدت به بیمه شدگان تامین اجتماعی در چهارمحال و بختیاری پرداخت می‌شود.

مدیرکل سازمان تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: این طرح در راستای استراحت ایام بارداری، کمک هزینه ازدواج، هزینه کفن و دفن، غرامت دستمزد ایام بیماری، جراحی پروتز و اروتز و غرامت نقص عضو اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه سازمان تامین اجتماعی در سال گذشته رتبه برتر کشوری را در ارائه خدمات الکترونیک کسب کرد، افزود: این استان خدمات خوبی را به بیمه‌شدگان تامین اجتماعی ارائه می‌دهد و این نهاد در سال گذشته رتبه برتر کشوری را کسب کرد.

محمدی با اشاره به برنامه‌های اجرایی در سال جاری خاطرنشان کرد: طرح پرونده الکترونیک بیمه‌شدگان تامین اجتماعی یکی از طرح‌هایی است که در سال جاری در چهارمحال و بختیاری اجرا می‌شود و دارای مزایای زیادی است.

وی گفت: سهولت دسترسی به اطلاعات بیمه‌شدگان در شعب سراسر کشور و حذف بسیاری از فرآیندهای غیرضروری از جمله مزایای اجرای پرونده الکترونیک بیمه‌شدگان تامین اجتماعی در سال جاری بوده و از اهمیت مهمی برخوردار است.

مدیرکل سازمان تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اجرای طرح بخشودگی جرایم کارفرمایان خوش حساب ادامه داد: این طرح نقش مهمی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز