فرماندار شهرکرد:

تشدید نظارت در حوزه آرد و نان شهرکرد

۱۳۹۵/۰۴/۲۵ - ۱۰:۲۸:۴۳
کد خبر: ۴۳۱۶۴۲
تشدید نظارت در حوزه آرد و نان شهرکرد
فرماندار شهرکرد گفت: با توجه به آغاز فصل گرما و حضور گردشگران نظارت در حوزه آرد و نان شهرکرد تشدید و با واحدهای متخلف برخورد قانونی می‌شود.

به گزارش برنا از شهرکرد؛ ، حمید ملکپور در کمیته آرد و نان شهرستان با اشاره به ضرورت عرضه نان بهداشتی برای حفظ سلامتی مردم به ویژه در فصل تابستان اظهار داشت: عرضه نان بسته‌بندی در بازار باید با استفاده از نایلون مخصوص و درج قیمت انجام شود و در صورت استفاده از نایلون‌های موجود در بازار ممنوع است.

وی افزود: اکیپ بازرسی متشکل از دستگاه‌های نظارتی در راستای جلوگیری از فعالیت واحدهای صنفی عرضه‌کننده نان بسته‌بندی غیربهداشتی تشکیل شده است.

فرماندار شهرکرد بیان کرد: این اکیپ با حضور دستگاه‌های نظارتی عضو کمیته آرد و نان شهرستان تشکیل و با بازرسی از واحدهای خبازی ارائه کننده نان بی‌کیفیت برخورد و به منظور جلوگیری از اختلال در عرضه نان، آرد این واحدها به نانوایی‌های مجاور تحویل داده می‌شود.

ملکپور با اشاره به حضور گردشگران در استان خاطرنشان کرد: اتحادیه نانوایان شهرکرد با انجام مذاکراتی با شهرداری سامان غرفه‌ای به منظور عرضه نان بهداشتی در پُل زمانخان راه‌اندازی می‌کند.

وی افزود: تاکنون 84 مورد شناسه بهداشتی جهت نان بسته‌بندی از طرف مرکز بهداشت صادر شده و با 19 فروشگاه عرضه‌کننده نان غیربهداشتی برخورد قانونی شده است.

فرماندار شهرکرد با بیان اینکه نانوایان عرضه‌کننده نان بهداشتی تشویق می‌شوند بیان کرد: گشت مشترک جهت جمع‌آوری نان غیربهداشتی شامل مرکز بهداشت، شرکت غله، تعزیرات، اتحادیه و صنعت و معدن تشکیل شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز