کاهش ۴۲ درصدی مصرف نفت کوره در چهارمحال و بختیاری

۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۱۵:۴۶:۲۲
کد خبر: ۴۳۲۲۸۵
کاهش ۴۲ درصدی مصرف نفت کوره در چهارمحال و بختیاری
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری از کاهش 42 درصدی مصرف نفت کوره در سه ماه ابتدای سال در چهارمحال و بختیاری خبر داد.

به گزارش برنا از شهرکرد؛مجتبی سرداری از افزایش یک درصدی مصرف بنزین موتور در سه ماه ابتدای امسال در مقایسه با سال گذشته خبر داد و اظهار کرد: در این مدت زمان در سطح استان بیش از 63  میلیون و 544 هزار لیتر بنزین موتور در جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی استان به فروش رسیده است.

  وی راه‌اندازی جایگاه مجتمع رفاهی نگین واقع در سه راهی بلداجی ، راه‌اندازی مجدد جایگاه‌های غیر فعال منطقه همچون جایگاه‌های گهرو، فرادنبه و پاسارگاد و افزایش تردد در مسیرهای استان با توجه به توسعه راه‌های مواصلاتی را از جمله علل افزایش مصرف این فراورده برشمرد.

سرداری در خصوص میزان مصرف سایر فرآورده‌های نفتی، گفت: در سه ماه ابتدای امسال 95 هزار و 900 لیتر نفت کوره در استان مصرف شده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، مصرف این فرآورده کاهش 42 درصدی داشته است که علت این کاهش تعطیلی برخی کارخانجات و کاهش مصرف این فرآورده در فصل بهار امسال بوده است .

وی با اشاره به مصرف 57 میلیون و 171 هزار لیتر نفت‌گاز در سطح استان، تصریح کرد: درسه ماه ابتدای سال جاری در مقایسه باسال 94، مصرف این فراورده کاهش شش درصدی را نشان می‌دهد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری با اشاره به  مقدارمصرف پنج‌هزار و 211 تن  گاز مایع و مصرف 16 میلیون و 480 هزار لیتر بنزین سوپر در سطح استان در سه ماه ابتدای امسال، خاطرنشان کرد: در مصرف این دو فرآورده در استان نسبت به مدت مشابه  درسال قبل تفاوتی مشاهده نمی‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز