مدیرکل فنی و حرفه‌ای چهارمحال و بختیاری:

دوره‌های آموزشی فنی‌وحرفه‌ای ویژه خانواده زندانیان در استان برگزار می‌شود

۱۳۹۵/۰۴/۲۷ - ۰۲:۰۹:۴۰
کد خبر: ۴۳۲۳۱۷
دوره‌های آموزشی فنی‌وحرفه‌ای ویژه خانواده زندانیان در استان برگزار می‌شود
مدیرکل فنی و حرفه‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: سال گذشته نخستین دوره آموزشی کامپیوتر ویژه نابینایان در استان برگزار شد.

به گزارش برنا از شهرکرد؛محمودتقی‌پور ظهر دیروز در مراسم افتتاحیه خانه پناهگاهی معلولان ذهنی اظهارداشت: سال گذشته نخستین دوره آموزشی کامپیوتر با حضور 40 نفر از نابینایان در استان برگزار شد.

وی با اشاره به آسیب‌های اجتماعی در حوزه‌های مختلف افزود: در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی در استان فنی و حرفه‌ای برنامه‌هایی را در قالب تفاهم‌نامه با مشارکت بهزیستی، کمیته‌امداد، اداره کل امور زندان‌ها و دادگستری در استان پیش‌بینی و اجراکرده است.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای چهارمحال و بختیاری با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه زندانیان و خانواده زندانیان بیان کرد: دوره‌های آموزشی خدمات در زندان‌های استان برگزار و برنامه‌های ویژه‌ای برای خانواده زندانیان پیش‌بینی شده است.

تقی‌پور با بیان اینکه دوره‌های آموزشی در کمپ‌های ترک اعتیاد استان در حال برگزاری است، خاطرنشان کرد: دوره‌های آموزشی صافکاری و جوشکاری در این کمپ‌ها در حال برگزاری است که این دوره‌ها زمینه اشتغال برای افراد را فراهم می‌کند.

وی یکی از دلایل بازگشت به اعتیاد افراد را بیکاری دانست و گفت: عدم مهارت و بیکاری یکی از مهم‌ترین دلایل افراد برای بازگشت به اعتیاد است در همین دوره فنی و حرفه‌ای در قالب تفاهم‌نامه‌ای با بهزیستی دوره‌های آموزشی را در کمپ‌ها برگزار کرد.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای چهارمحال و بختیاری با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی خدمات ویژه معلولان استان تصریح کرد: در راستای برگزاری این دوره‌های آموزشی یکی از ناشنوایان استان با حضور در مسابقات المپیاد خیاطی رتبه نخست کشور را کسب کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز