فرماندار شهرکرد:

کارگاه‌های "آشنایی با مضرات مصرف مواد مخدر" در مراکز آموزشی شهرکرد برگزار می‌شود

۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۷:۲۳:۳۳
کد خبر: ۴۳۴۸۲۵
کارگاه‌های آشنایی با مضرات مصرف مواد مخدر در مراکز آموزشی شهرکرد برگزار می‌شود
فرماندار شهرکرد گفت: کارگاه‌های آشنایی با مضرات مواد مخدر در مدارس و دانشگاه‌های استان برگزار می‌شود.

به گزارش برنا از شهرکرد؛ حمید ملکپور در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان شهرکرد اظهار داشت: در راستای آشنایی با مضرات مصرف مواد مخدر و راه‌های پیشگیری از اعتیاد این کارگاه‌ها با همکاری آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها و اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه مبارزه با اعتیاد نیازمند فرهنگ‌سازی در جامعه است، افزود: مصرف و آشنایی با مواد مخدر از سنین پایین آغاز می‌شود و هر اندازه زمینه آشنایی اعضای جامعه به ویژه دانش‌آموزان، دانشجویان و کارگران با مضرات مصرف مواد مخدر فراهم شود جامعه‌ای سالم‌تر خواهیم داشت.

فرماندار شهرکرد با بیان اینکه این کارگاه‌ها با آغاز سال تحصیلی در مدارس نیز برگزار خواهند شد، خاطرنشان کرد: مدرسه نیز نقش مهمی در کاهش آمار مبتلایان به مواد مخدر دارد که اجرای برنامه‌های فرهنگی و کارگاه‌ها سبب آشنایی و در نتیجه کاهش آمار اعتیاد می‌شود.

ملکپور با اشاره به مصرف قلیان گفت: متأسفانه تعدادی از خانواده‌های شهری و روستایی نسبت به مضرات مصرف قلیان بی‌تفاوت هستند.

وی با بیان اینکه کاهش مصرف سیگار و قلیان نیازمند فرهنگ‌سازی است، خاطرنشان کرد: خانواده مهم‌ترین نقش در تربیت فرزندان را بر عهده دارد و مصون نگه‌داشتن فرزندان در برابر اعتیاد از وظایف اصلی خانواده‌ها است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز