افزایش ۱۱۲ درصدی فراگیران آموزش‌های کوتاه‌مدت جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری

۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۴:۱۰:۵۰
کد خبر: ۴۴۵۶۰۷
افزایش ۱۱۲ درصدی  فراگیران آموزش‌های کوتاه‌مدت جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری
رییس جهاد دانشگاهی استان چهارمحال و بختیاری گفت : تعداد فراگیران آموزش‌های کوتاه‌مدت در بهار 1395 نسبت به ترم مشابه سال قبل بیش از 112 درصد رشد داشته است.

به گزارش برنا از شهرکرد؛ وحید خلیلی اردلی گفت: اعتماد و استقبال مردم عزیز استان از آموزش‌های کوتاه‌مدت تخصصی، فوق تخصصی، اشتغال‌زا و عمومی جهاد دانشگاهی استان در ترم بهاره بیش از دوبرابر شده و این روند همچنان رو به افزایش است که در پایان ترم تابستان آمار قابل توجهی ارائه خواهد شد.

خلیلی ، حرکت جدّی به سوی اخذ مجوزهای لازم از جهاد دانشگاهی مرکز و اجرای دوره‌های تخصصی و فوق تخصصی، اشتغال‌زا و همسو با اهداف اقتصاد مقاومتی، تجهیز و به‌سازی امکانات و فضاهای مراکز آموزش، ساماندهی وضعیت شهریه‌ها و حق‌التدریس مدرسان؛ برگزاری دوره‌های مختلف کارکنان محترم دولت و بارگذاری 70 عنوان دوره به صورت الکترونیکی را از مهمترین عوامل رشد تعداد فراگیران دانست.

 رئیس جهاد دانشگاهی استان افزود: درحال حاضر پنج مرکز آموزشی تخصصی و فوق تخصصی کوتاه‌مدت  در استان فعالیت می‌کنند که دو مرکز در شهرکرد و سه مرکز دیگر در شهرستان‌های بروجن، فارسان و سامان به ارائه خدمت به مردم محترم استان مشغول هستند.

وحید خلیلی ادامه داد: مرکز شهرستان سامان که دو ماه پیش، از جهاد دانشگاهی کشور اخذ مجوز گرفته، کار خود را  بااستقبال کم نظیر مردم دانش دوست آن شهرستان آغاز کرده به طوری که هم اکنون 10 کلاس درسی در آن مرکز دایر شده و نیمه اول شهریور رسما افتتاح خواهد شد.

خلیلی گفت: در سال گذشته بیش از 10 هزار نفر از مردم شریف استان از آموزش‌های کوتاه‌مدت جهاد دانشگاهی بهره‌مند شدند و هم اینک در ترم تابستانی، میزان مراجعه و تحصیل هم استانی‌های عزیز با افزایش قابل ملاحظه‌ای روبروست.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز