معاون استاندارکرمانشاه:

مسیر توسعه کرمانشاه در زمینه‌های مختلف تسریع یابد

۱۳۹۴/۰۶/۱۶ - ۰۹:۵۳:۳۸
کد خبر: ۳۱۵۴۴۳
مسیر توسعه کرمانشاه در زمینه‌های مختلف تسریع یابد
کرمانشاه در تشکیل شورای مشورتی توسعه پیشرو است

نشست اعضای شورای مشورتی توسعه استان در محل  جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه به ریاست دکتر هدایت حاتمی معاون استاندار کرمانشاه و با حضور اعضای این شورا تشکیل شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در کرمانشاه، دکتر حاتمی در این نشست ضمن اشاره به اهمیت گفتمان و هم‌اندیشی در مورد مسائل توسعه‌ای استان اظهار داشت: اکنون که به لطف سیاست‌های تنش‌زدا و توسعه محور دولت تدبیر و امید استان کرمانشاه هم بر اساس ظرفیت‌های خاصی که دارد در مسیر پیشرفت و توسعه قرار گرفته باید هم‌اندیشی در مورد  شناسایی محورهای توسعه و نیز تسریع در آن را بیشتر و آن را جدی‌تر برگزار کنیم.

وی بر حضور نخبگان و اساتید دانشگاهی و فعالان عرصه اقتصاد در این شورا تاکیدکرد و افزود: یکی از وظایف آن را بررسی برجستگی‌ها و هم شناخت موانع توسعه در استان کرمانشاه است.

 معاون استاندار کرمانشاه ادامه داد: بر این باوریم که امکانات و اعتبارات استانکرمانشاه  بر روی آنچه توسعه را سهل‌تر و امکان پذیرتر می‌کند متمرکز شود و به همین منظور این شورا باید راهکارهایی را در این خصوص ارائه بدهد  و مسیر توسعه استان را در زمینه‌های مختلف تسریع دهد.

حاتمی به پیشرو بودن استان کرمانشاه در این زمینه اشاره کرد و گفت: امروز  در حالی ما در استان کرمانشاه این شورا را تشکیل داده‌ایم و با هم‌اندیشی بر روی موضوع‌های و تولید محتوا کار می‌کنیم  که مشابه چنین حرکتی هنوز در کشور اتفاق نی‌افتاده است و این نشان دهنده عزم جدی مدیریت ارشد استان و نخبگان و صاحب‌نظران برای تحقق توسعه یافتگی استان کرمانشاه می‌باشد.

وی افزود: وضعیت توسعه استان کرمانشاه حرکتی رو به جلو است و با توجه به رشد فزاینده الگوها و روش‌های توسعه در جهان و سرعت زیاد تکنولوژی، بنابراین نمی‌توان بر روی آنچه هست زوم کرد و مسلما بر مبنای نظریه «بلوغ مستمر» بعداز حرکت تا یک نقطه‌ای نیازمند تجدید ساختار و به روز کردن می‌شود.

معاون استانداری کرمانشاه گفت: بعد از این حضور این مرکز در طراحی و اجرای برنامه ها و نیز فضای اجتماعی استان باید پر رنگ تر شود و نیز در پروسه تحول استان و ارتقای فرهنگ اجتماعی باید تاثیر گذاری خود را نشان دهد.

حاتمی در پایان اظهار داشت: به طور خلاصه مهم‌ترین وظیفه این شورا رصد و شناسایی مسائل عمده استان، نبیین و اظهارنظر کارشناسانه در مورد آن‌هاست که امیدوارم برایند اقدامات و فعالیت‌های این شورا به حرکت توسعه یافتگی کرمانشاه سرعت و انگیزه‌های سرمایه‌گذاری در استان را تقویت کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز