نژادی:

سازمان‌های مردم نهاد و تشکل‌های غیردولتی نماینده مردم هستند

۱۳۹۴/۰۶/۱۸ - ۱۶:۲۹:۳۹
کد خبر: ۳۱۶۶۹۰
سازمان‌های مردم نهاد و تشکل‌های غیردولتی نماینده مردم هستند
تشکل‌های مردم نهاد در کنار یکدیگر یکی از افتخارات دولت یازدهم است.

معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی، معاونت امور بانوان و خانواده ریاست جمهوری گفت: دولت تدبیر و امید تلاش دارد امور مردم به خود مردم واگذار شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در کرمانشاه، دکتر اطهره نژادی در مراسم افتتاحیه منطقه‌ای و کارگاه آموزش تخصصی سازمان‌های مردم نهاد که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، اظهار داشت: دولت یازدهم از شبکه‌های تخصصی سازمان‌های مردم نهاد در ارتباط با امور بانوان و خانواده بیشتر حمایت می‌کند.

وی افزود: سرمایه‌‌های اجتماعی و جامعه مدنی یک دارایی نامرئی است که حیات شهروندی را ایجاد می‌کند، لذا باید کمک کنیم شکاف موجود از نظر عدالت جنسیتی که اکنون وجود دارد، برطرف شود.

معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی، معاونت امور بانوان و خانواده ریاست جمهوری گفت: تخصصی شدن فعالیت‌های سازمان‌های مردم نهاد در ارتباط با بانوان منجر به استفاده از توان، تسهیلات و امکانات سازمان‌ها و همچنین و باعث هم افزایی می‌شود و از سوی دیگر گسترش شبکه‌ها و تقویت همکاری‌های تخصصی شبکه‌ای سازمان‌های مردم نهاد موجب افزایش ارتباط دولت با جامعه مدنی  می‌شود.

دکتر نژادی ادامه داد: سازمان‌های مردم نهاد و تشکل‌های غیردولتی نماینده مردم هستند که مسائل جامعه را بهتر درک می‌کنند و باید از آن‌ها استفاده کرد.

وی در پایان گفت: تصمیم گیری‌های دولت بدون مشارکت مردم، برنامه‌ریزی از بالا به پایین است و حضور و تعامل تشکل‌های مردم نهاد در کنار یکدیگر یکی از افتخارات دولت یازدهم است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز