مدیرعامل شرکت بازیافت زباله کرمانشاه:

کرمانشاه در امر بازیافت سرآمد تمام کشور است

۱۳۹۴/۰۸/۱۲ - ۰۴:۵۴:۱۶
کد خبر: ۳۳۵۹۱۵
کرمانشاه در امر بازیافت سرآمد تمام کشور است
روزانه ۶۵۰ تن زباله در کرمانشاه تولید می‌شود.

مدیرعامل شرکت بازیافت زباله استان کرمانشاه گفت: روزانه ۶۵۰ تن زباله در کرمانشاه تولید می‌شود و شهرداری باید سازوکاری برای اخذ هزینه تولید زباله‌های جامد از شهروندان تدوین کند.

به گزارش خبرگزاری برنا در کرمانشاه، هایده شیرزادی اظهار داشت: هدف ما به عنوان متولی حوزه بازیافت زباله قطع کامل و صددرصدی دفن زباله در استان کرمانشاه و در مقابل توجه بیشتر به امر بازیافت است.

وی افزود: پروژه بازیافت زباله استان کرمانشاه از برنامه‌های مهم دولت است.

مدیرعامل شرکت بازیافت زباله استان کرمانشاه گفت: کرمانشاه در امر بازیافت سرآمد تمام کشور است که متاسفانه با عدم حمایت مالی دچار مشکل و در آستانه رکود قرار داریم.

شیرزادی ادامه داد: قطع کامل دفن زباله و محور قرار دادن بحث بازیافت امکان ایجاد نیروگاهی برای تولید سوخت در آینده را فراهم می‌کند.

وی افزود: متاسفانه پروژه بازیافت نخاله در استان کرمانشاه تعطیل شده، اما پروژه بازیافت زباله فعال و روزانه بین ۶۳۰ تا ۶۵۰ تن زباله در کرمانشاه تولید می‌شود.

مدیرعامل شرکت بازیافت زباله استان کرمانشاه گفت: شهرداری اکنون با مشکلات مالی فراوانی روبروست وآنچه باید مورد توجه قرار گیرد پرداخت هزینه تولید زباله از سوی تولید کننده است.

شیرزادی ادامه داد: همان گونه که هزینه زباله مایع از طریق قبوض آب از مردم دریافت می‌شود باید سازوکاری برای دریافت هزینه تولید زباله جامد از مردم نیز اتخاذ شود.

وی افزود: فعالیت ما اقتصادی است و با توجه به این که هزینه هر کیلو زباله ۴۰ تومان است برای هر شهروند پروسه بازیافت ۱۰ هزار تومان لحاظ می‌شود.

شیرزاد در پایان گفت: شهرداری باید برنامه‌ای تدوین کند تا هزینه زباله از تولیدکنندگان دریافت شود و تا این گونه پروژه‌های ما بر زمین نماند، اما شهرداری تاکنون اقدامی در این رابطه انجام نداده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز