ما خانه به دوشان روزنامه‌نگار؛ غم سیلاب نداریم

۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۰۴:۴۷:۰۲
کد خبر: ۳۳۶۳۲۱
ما خانه به دوشان روزنامه‌نگار؛ غم سیلاب نداریم
شهردار کرمانشاه می‌خواهد که روزنامه‌نگاران را با تهدید به شکایت و... از بیان انتقادات دور نگه دارد.

سردبیر هفته‌نامه پویان غرب گفت: جناب سرهنگ شعبانی، شهردار کرمانشاه، ما خانه به دوشان روزنامه‌نگار؛ غم سیلاب نداریم و ما را هرگز از شکایت نترسانید.

به گزارش خبرگزاری برنا در کرمانشاه، مهدی زارعی اظهارداشت: انتقاد موتور پیشبرنده هر جامعه‌ای محسوب می‌شود و هر گاه بخواهیم و یا این که به دنبال تضعیف صداهای منتقد باشیم، باید گفت که مرگ آن جامعه فرا رسیده است.

سردبیر هفته‌نامه پویان غرب تاکید کرد: شهردار کرمانشاه می‌خواهد که خبرنگاران و قشر روزنامه‌نگاران را به هر عنوان با تهدید به شکایت و... از بیان انتقادات دور نگه دارد.

این روزنامه‌نگار  پیشکسوت با اشاره به اینکه شکایت و تهدید روزنامه‌نگاران در دولت یازدهم محلی از اعراب ندارد، گفت: بسیاری از فعالان رسانه‌ای از شهرداران قبلی انتقاداتی داشته‌اند که این امری طبیعی است و باید آن را قبول کرد و اما شهردار کنونی کرمانشاه که به عینه رسانه‌ها را تهدید به شکایت می‌کند آن هم برای سکوت آن‌ها خبری ناخوشایند برای مدیریت استان محسوب می‌شود.

زارعی با اشاره به این که مدیران باید سعه صدر خود را در مواقع انتقاد حفظ کنند، افزود: اگر قلم در انتقاد مدیری می زنیم، دلیل بر دشمنی با آن مدیر و یا مجموعه‌اش نیست، اگر از کاستی سخن می گویم، دلیل بر کینه توزی و... نیست و اگر هم از برخی رویدادهای در حال وقوع می‌گوییم، علت آن دلسوزی برای استان و این شهر است و این نوع نگاه قهرآمیز به رسانه‌ها هیچ‌گاه ثمری نداشته و ندارد.

سردبیر هفته‌نامه پویان غرب گفت: خوشبختانه در سالیان درازی که به عنوان روزنامه‌نگار قلم در دست داشته‌ام، بسیاری از انتقادها را بیان کرده‌ام و این را برای خود افتخار می‌دانم که توانسته‌ام که تا حدی وظیفه و بار سنگین داشتن قلم را در دست به سرمنزل مقصود برسانم.

وی در پایان با بیان این که شهردار باید توان خود را در مسیر خدمت هزینه کند، نه در مسیر شکایت و تهدید رسانه‌ها، گفت: کشاندن اصحاب رسانه به دادگاه و مراجع قضایی، نه تنها بر محبوبیت شهردار کنونی کرمانشاه نخواهد افزود، بلکه به اعتبار فعلی خود آسیب خواهد رساند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز