بدمینتون باز کرمانشاهی به اردوی تیم ملی دعوت شد

۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۰:۰۰:۴۱
کد خبر: ۴۲۸۸۹۳
بدمینتون باز کرمانشاهی به اردوی تیم ملی دعوت شد
فدراسیون بدمینتون 15 بازیکن رده سنی بزرگسالان را به نخستین مرحله اردوی ارزیابی و انتخابی دعوت کرد که در میان دعوت شدگان نام ورزشکار کرمانشاهی نیز به چشم می خورد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمانشاه، حمید حیدری شفق ورزشکار کرمانشاهی با نظر کادر فنی به این مرحله از اردوی تدارکاتی تیم بزرگسالان کشورمان دعوت شده است.

نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی باید 24 تیر در محل کمپ فدراسیون بدمینتون خود را به مسئولان کمپ معرفی کنند.

بازیکنان دعوت شده در روزهای 25 تا 27 تیر ماه زیرنظر صادق کرباسی سرمربی تیم ملی بدمینتون بزرگسالان به انجام آزمون تست آمادگی جسمانی خواهند پرداخت و در صورت کسب حدنصاب به مرحله مسابقات انتخابی راه می یابند.

رقابت های انتخابی به صورت دوره ای یک نفره است و 6 بازیکن برتر به مسابقات انتخابی به اردو دعوت شده و دو بازیکن دیگر به عنوان بازیکنان ذخیره برای برنامه های آینده انتخاب می شوند، همچنین بازیکنان اول و دوم این رقابت ها به مسابقات برون مرزی اعزام می شوند.

سروش اسکندری، علیرضا فغفوری و علیرضا قاسمی از زنجان، فرزین خانجانی، محمدرضا خانجانی، آرمین زکی زاده، ارسلان زرگان و اشکان فصاحتی از تهران، حسن متقی، عرفان جوینده و نادر مینایی از گیلان، مهران شهبازی از کردستان، حمید حیدری شفق از کرمانشاه و مسعود پیروزی و محمد طاهرزاده از گلستان نفرات دعوت شده به اردو هستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز