اوراق۲۰۰۰ خودرو در کرمانشاه

۱۳۹۵/۰۶/۲۹ - ۱۳:۱۶:۲۰
کد خبر: ۴۵۸۵۴۹
اوراق۲۰۰۰ خودرو در کرمانشاه
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه از اوراق 2000 خودرو در استان در سال جاری خبر داد و اظهار کرد: این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 136 درصد افزایش داشته است.

  به گزارش خبرگزاری برنا ، سرهنگ محمد مرادی اظهار کرد: پلیس راهنمایی و رانندگی با هدف داشتن حمل و نقل ایمن و کارآمد و در چهارچوب اهداف کلی سازمان با بسیج امکانات و استفاده از ظرفیت‌های موجود تلاش داشته بیشترین سهم و توفیق را در بخش از رده خارج ساختن خودروهای فرسوده و بی‌بازده داشته باشد.

وی تصریح کرد: وجود خودروی فرسوده و غیرایمن می‌تواند زمینه‌ساز بسیاری از مشکلات ترافیکی باشد و خسارت‌های زیادی را بر جامعه و مردم تحمیل کند، همچنین در تحلیل حوادث ترافیکی هم مشخص شده وجود این دسته از خودروها زمینه‌ساز حوادث هستند و در تصادفات بیشترین تلفات انسانی را رقم می‌زنند.

مرادی افزود: خودرو فرسوده و مستهلک شده خسارت‌های دیگری را هم در بخش‌های دیگر از جمله محیط زیست بوجود می‌آورد که برخی از این خسارت‌ها غیرقابل جبران هستند و یا با هزینه زیاد و در سطح ملی می‌شود آنها را جبران کرد.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه تصریح کرد: جهت جلوگیری از ورود این خسارت‌ها خصوصا در حوزه حوادث ترافیکی و تلفات انسانی و آلودگی‌های زیست محیطی بهترین راهکار و اقدام حذف این دسته از وسایل نقلیه بالقوه خطرناک در چرخه ترافیک است که پلیس راهنمای و رانندگی موفق شده است از ابتدای سال تاکنون بیش از 2000 دستگاه را اوراق کند. همکاری مردم و سایر دستگاه‌ها در جهت توفیق بیشتر ضروری است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز