میهمانان نوروزی

آغاز بکار ستاد اسکان میهمانان نوروزی در آموزش و پرورش منطقه نوسود

۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۲۱:۴۲:۱۲
کد خبر: ۵۳۵۶۱۷
منصور وهابی خبر داد : ستاد اسکان میهمانان نوروزی مستقر در اداره آموزش و پرورش شهر مرزی نوسود، آماده پذیرایی از میهمانان عزیز نوروزی است.

 

 

آغاز بکار ستاد اسکان میهمانان نوروزی در آموزش و پرورش منطقه نوسود

 

به گزارش خبرگزاری برنا؛

 رئیس اداره آموزش و پرورش ضمن تقدیر و تشکر از اداره کل آموزش و پرورش  استان کرمانشاه بخاطر تجهیز ستادهای اسکان میهمانان نوروزی این منطقه بیان داشت که الحمدالله با تلاشهای صادقانه همکاران ، این منطقه جهت پذیرش میهمانان نوروزی با تجهیزات مناسب آمادگی کامل  را دارد.

وهابی خدمت به میهمانان عزیزی و فرهنگی را سعادت بزرگ برای خود و مجموعه همکاران اعضای ستاد دانست . وی با بیان اینکه ۵ واحد آموزشی در شهر های نوسودو ونودشه جهت اسکان مسافران  و میهمانان نوروزی تجهیزی شده است . وی افزود این واحد های آموزشی با ۳۲ اتاق و امکانات مورد نیاز در خدمت مسافران عزیز می باشد.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه نوسود اضافه کرد علاوه بر فضای آموزشی اختصاص  یافته به ستاد اسکان در صورت نیاز سایر مدارس نیز در خدمت میهمانان محترم قرارخواهند گرفت.

ستاد مرکزی اسکان میهمانان نوروزی در شهر نوسود در میدان معلم ، اداره آموزش و پرورش با شماره تلفن ۴۶۴۲۲۵۱۷ و در شهر نودشه نمایندگی آموزش و پرورش  با شماره ۴۶۴۴۲۲۱۸ آماده پاسخگویی به میهمانان عزیز خواهند بود.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز