طاقبستان

ثبت جهانی محوطه تاریخی طاقبستان در حال بررسی است

۱۳۹۶/۰۱/۰۸ - ۲۲:۴۲:۱۴
کد خبر: ۵۳۸۱۸۰
ثبت جهانی محوطه تاریخی طاقبستان در حال بررسی است
رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور،گفت: استان کرمانشاه با مقاومت هایی که داشته است هویت تاریخی خود را حفظ کرده و ایران به این هویت احترام می گذارد.

 

 
 

 

به گزارش خبرگزاری برنا؛

زهرا احمدی پور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور امروز 8 فروردین در بازدید از محوطه تاریخی طاقبستان، اظهار کرد: موج اول و دوم سفرهای نوروزی در نقاط مختلف کشور با توجه به بارندگی های اخیر بسیار مناسب بوده است.

 

وی با اشاره به اقامت 24 میلیون نفری مسافران و گردشگران نوروزی در موج اول سفرها در اقامتگاه های سراسر کشور، ابراز کرد: مسافران از طریق های مختلف هوایی، جاده یا و ریلی مشغول مسافرات بودند.

 

به گفته رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور، کرمانشاه با وجود داشتن آثار تاریخی بسیار محور باستان است و وضعیت گردشگری مناسبی دارد.

 

احمدی پور خاطرنشان کرد: استان کرمانشاه با مقاومت هایی که داشته است هویت تاریخی خود را حفظ کرده و ایران به این هویت احترام می گذارد.

 

این مقام مسئول به برنامه ریزی های مناسب صورت گرفته از سوی مسئولان میراث فرهنگی  استان کرمانشاه در راستای خدمات رسانی مطلوب به مسافران و گردشگران نوروزی اشاره کرد و افزود: نظر گردشگران نیز بر آمادگی این استان در میزبانی بوده است.

 

وی اضافه کرد: پرونده ثبت جهانی شدن محوطه تاریخی طاقبستان کرمانشاه در حال بررسی است و امسال پرونده این اثر به یونسکو ارسال نمی شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز