سلیمانی؛

مسئولان دولتی گزارشی از عملکرد خود بعد از سفر استانی به کرمانشاه را ارائه کنند

۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۲:۱۹:۵۷
کد خبر: ۵۴۲۶۵۳
مسئولان دولتی گزارشی از عملکرد خود بعد از سفر استانی به کرمانشاه را ارائه کنند
نماینده مردم کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی گفت: اعلام شد که هزار میلیارد به استان کرمانشاه اختصاص می‌یابد ولی دیگر گزارشی به من نرسیده که از این مبلغ چه مقداری تخصیص یافته، چقدر هزینه شده و چه میزان از این مبلغ مانده است.
به گزارش خبرگزاری برنا، به نقل از خانه ملت، حسن سلیمانی در خصوص نتایج سفر هیئت دولت به استان کرمانشاه، اظهار داشت: در سال 96 توقع داریم که بر اساس مصوبات سفر، مسئولان مربوطه گزارشی را از عملکرد خود ارائه دهند و بیان کنند که چه برنامه‌هایی تحقق نیافته تا تلاش مضاعفی برای اتمام این پروژه‌ها در سال اشتغال و تولید ملی انجام شود.
 

نماینده مردم کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مسئولان استانی و کشوری باید گزارشی را از اقداماتی که لازم بوده انجام شود ولی انجام نشده را منتشر کنند، بیان کرد: دلیلی ندارد که مسئولان در این زمینه حبس اطلاعات کنند، زیرا اگر نمایندگان در جریان این امور قرار گیرند، قطعا ما نیز تلاش می‌کنیم تا به اهدافی که مدنظر ما است، برسیم.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شخص رئیس جمهور در سفر استانی قول‌هایی را داده است و در حال حاضر نیز باید در صدر مسئولان پیگیر اجرائی شدن قول‌هایی که داده شده، باشد، ادامه داد: اعلام شد که هزار میلیارد به استان کرمانشاه اختصاص می‌یابد ولی دیگر گزارشی به من نرسیده که از این مبلغ چه مقداری تخصیص یافته، چقدر هزینه شده و چه میزان از این مبلغ مانده است.

سلیمانی با بیان اینکه مردم میخواهند بدانند که چه اتفاقی در این زمینه رخ داده است، متذکر شد: وظیفه دولت، اطلاع رسانی است تا اگر اعتراضی کردیم، نگویند سیاه نمایی می‌کنند، دولت اقداماتی را که در این سفرها انجام داده، اطلاع رسانی کند تا معلوم شود که خدمات انجام شده کدام است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز