ورزش

بوکسور کرمانشاهی در مسابقات قهرمانی آسیا حضور می یابد

۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۳:۳۹:۲۴
کد خبر: ۵۴۳۶۰۲
بوکسور کرمانشاهی در مسابقات قهرمانی آسیا حضور می یابد
رئیس هیات بوکس استان کرمانشاه از قرار گرفتن نام سالار غلامی کرمانشاهی در ترکیب اعزامی ایران به رقابت های بوکس قهرمانی آسیا خبر داد.
 

به گزارش خبرگزاری برنا، حسین فشی اظهار داشت: تیم بوکس ایران با هشت ورزشکار عازم رقابت های قهرمانی آسیا که حکم انتخابی رقابت های جهانی را دارد، می شود.

 

وی یادآوری کرد: غلامی ورزشکار کرمانشاهی نماینده وزن 91 کیلوگرم کشورمان در رقابت های قهرمانی آسیا خواهد بود.

 

فشی ادامه داد: این مسابقات از دهم اردیبهشت در تاشکند ازبکستان آغاز و تیم کشورمان نیز هشتم این ماه رهسپار مسابقات خواهد شد.

 

رئیس هیات بوکس استان کرمانشاه گفت: رقابت های قهرمانی آسیا حکم انتخابی مسابقات جهانی را نیز دارد و 6 نفر اول هر وزن مجوز حضور در مسابقات جهانی آلمان را کسب می کند.

 

وی همچنین به اعضای کادر فنی تیم ملی بوکس ایران نیز اشاره کرد و گفت: باربارو فرناندز خیمنز به عنوان سرمربی و محمد عاشری و جاسم دلاوری به عنوان مربی هدایت تیم ایران را برعهده دارند.

 

امید احمدی‌صفا در وزن ٤٩ کیلوگرم، سجاد محمدپور در وزن ٥٢ کیلوگرم، اسماعیل ارمشی در وزن ٦٤ کیلوگرم، سجاد کاظم زاده در وزن ٦٩ کیلوگرم، شاهین موسوی در وزن ٧٥ کیلوگرم، امین زیادی در وزن ٨١ کیلوگرم، سالار غلامی در وزن ٩١ کیلوگرم و ایمان رمضانپور در وزن به اضافه ٩١ کیلوگرم اعضای تیم ملی بوکس ایران را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا تشکیل می دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز