فرماندار شهرستان صحنه :

همه ما ملزم به رعایت حقوق شهروندان هستیم

۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۰۰:۰۹:۵۱
کد خبر: ۵۵۶۲۴۷
جلسه توجیهی فرماندار با کاندیداهای شورای اسلامی شهر صحنه و میانراهان برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری برنا، در این جلسه فرماندار شهرستان ضمن آرزوی توفیق برای کاندیداها عنوان داشت: سلامت انتخابات بسیار مهم است و کاندیداها و طرفدارانشان باید با رعایت قوانین و مقررات انتخاباتی و تبلیغاتی به دور از هرگونه تخریب و مسائل حاشیه ای باعث حضور پرشور و حداکثری مردم با سلائق سیاسی مختلف  در پای صندوق های رای شوند.

دکتر عباس آبادی در ادامه خاطرنشان ساخت : همه ما ملزم به رعایت حقوق شهروندان هستیم . در ایام تبلیغات انتخابات اقداماتی که به منظور معرفی خودتان برای شهروندان و شناخت بهتر است مجاز خواهد بود. اما نباید با طرح بطالت خلاف واقع ، دیوار نویسی و نصب پوستر در مکان های غیر مجاز، بلندگوهای سیار، استفاده از امکانات دولتی، آثار تبلیغات روی تابلوهای راهنمایی و... حقوق شهروندان عزیزمان را ضایع کنیم.

در پایان عباس آبادی اضافه کرد : در ماده 67 قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا یک سری تخلفات انتخاباتی قید شده است که مربوط به موعد انتخابات می باشد که تعدادی از آنها به هیات نظارت و اجرایی مرتبط می باشد.و همچنین اگر ثابت شود کاندیدایی خرید و فروش رای انجام داده است نه تنها برای او گران تمام می شود بلکه حتی در دوره های بعد در اعلام صلاحیت در سوابق او مد نظر قرار خواهد گرفت.


 

تصاویر

 
 
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز