فرماندار اسلام آباد غرب:

یکی از مهمترین دستاوردهای جمهوری اسلامی بحث انتخابات است

۱۳۹۶/۰۲/۲۸ - ۱۳:۵۳:۴۹
کد خبر: ۵۶۰۲۸۲
آخرین جلسه توجیهی نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رای حوزه انتخابیه شهرستان اسلام آباد غرب برگزار شد.
 
به گزارش خبرگزاری برنا، در این جلسه فرماندار شهرستان در سخنانی بیان داشت اجرای  باشکوه و پرشور انتخابات برای همه ما تکلیف است و باید به مقوله محتوایی و اجرایی اون به دقت عمل کنیم.

وی افزود نماینده فرماندار در صندوق بالاترین مقام در بحث اجراست و ناظرین و بازرسین و نماینده نامزدها جایگاهشان در قانون تعریف شده و نماینده فرماندار باید با همه این عوامل نهایت تعامل داشته باشد سعی کنید با کمال دقت و صبر مراحل انتخابات را انجام دهید.

فرماندار گفت زمان باید در اجرای انتخابات مورد توجه شما باشد چه از شروع و چه در پایان زمان رای گیری و به همه عوامل و تجهیزات باید اشراف کامل داشته باشید . در هر شعبه ای دو نماینده فرماندار یکی برای انتخابات شوراها و یک نفر برای انتخابات ریاست جمهوری تعیین شده و هر کدام وظایف خود را انجام خواهند داد.

فرماندار گفت در بحث انتخابات  شوراهای اسلامی شهر که الکترونیکی انجام می گیرد  باید در کار تسریع داشته باشید.  

فرماندار به نمایندگان فرماندار اعلام کرد مردم را تشویق کنید از ابتدای زمان رای گیری به شعبات مراجعه کنند تا در زمان پایانی ازدحام نداشته باشیم و همه بتوانند به راحتی آراخود را به صندوق بیندازند و این را هم اعلام کنید که درانتخابات جای هیچ تخلفی وجود ندارد و همه شعبه ها از طریق انفورماتیک فرمانداری رصد می شوند و هیچ کسی نمی تواند بیش از یک بار رای بدهد.

ایشان گفت در تنظیم صورتجلسات با دقت کامل عمل کنید و حفظ آرامش در شعبه را مورد توجه قرار دهید و اجازه ندهید هیچ کسی غیر قانونی در انتخابات دخالت داشته باشد.

فرماندار گفت بنا به فرموده مقام معظم رهبری  رای مردم حق الناس است و موظفید با با دقت و ظرافت انتخابات را برگزار کنید و همانگونه که رهبر معظم انقلاب اعلام کردند نتیجه انتخابات هر چه باشد پیروز انتخابات ملت ایران خواهد بود انشاالله که همه مردم عزیز و مجریان انتخابات با برگزاری یک انتخابات پرشور ،بانشاط و سالم بار دیگر حماسه ای ماندگار در تقویم انقلاب اسلامی به ثبت برسانند.


 

تصاویر

 

 

 
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز